Projekt Zomboid aka Project Zomboid i poniedziałek

in #polish3 years ago (edited)

Poniedziałek, budzę się koło 8:30 (klikanie myszki i przebijające dzwięki ze słuchawek, nasz współlokator tłucze potwory w "Sacred" Hack & Slash albo gra w Command And Conquer nie zwróciłem dokładnie uwagi.
Nie mam siły kłócić się o poranne hałasy, zresztą sam siedziałem do 00:30 / 1:00 przy Project Zomboid.

Właściwie włączyłem wczoraj dla funu ulubionego youtubera od Rimworlda Rarra .

nakręcił on materiał jednak nie o Rimworldzie ostatnio ( którego szerszą recenzję próbowałem popełnić kilka miesięcy temu, niestety nie spotkała się z Hifovym uznaniem)

Rarr gra w najnowszą wersję tego ciekawego indyka o zombich 41.55 lub coś koło tego
ja zatrzymałem się na 40.00 , nowsza chyba nie chciała działać na moim leciwym komputerze.

W PZ. fajne jest między innymi to, że mapy są wzorowane na aktualnych zdjęciach lotniczych obszarów stanu Kentucky. Okolice Fort Knox i Louisville ...

Aczkolwiek fikcyjne / zmodyfikowane...

https://pzwiki.net/wiki/Knox_Country

W każdym razie wczorajszy filmik Rarra przypomniał mi o tej grze i spędziłem przy niej kilka kolejnych godzin, niestety w późnej fazie rozgrywki PZ. zabija głównie nudą .
Mówiąc inaczej jest to niezły symulator farmera/kucharza/budowniczego , zombi jeśli jest się w miarę ostrożnym nie zjawiają się prawie w oczyszczonej okolicy, myślałem że może brak wody (prąd i woda wysiadają po kilku tygodniach od początku rozgrywki) i nadejście zimy tym razem okażą się zabójcze, jednak w grze jest środek grudnia albo stycznia i nie stwarza to specjalnego zagrożenia , ba nawet da się na polu wyhodować rzodkiewkę i kapustę ....

Mimo to samo mozolne nabijanie punktów umiejętności i doświadczenia oraz porządkowanie nagromadzonych ton przedmiotów jest w pewnym sensie niezłą zabawą .

Poza grą musiałem zajrzeć i przepłacić za wysyłkę na osiedlowej poczcie, udało się jak zwykle trochę uprzątnąć przestrzeń mieszkania i skontaktować z kilkoma osobami w różnych raczej towarzyskich sprawach.

Oczekiwany angaż do drugiego sezonu serialu Barbarzyńcy netflixa nie nastąpił
(łudzę się, że może jednak mail dojdzie na dniach, przed czwartkiem )

Także zacząłem ćwiczyć śpiewanie i znalazłem sylabiczny zapis pieśni Wadżry - ale niestety była to chwilowa niezbyt długa aktywność na okoliczność chwilowego pozostania samemu w domu.

Przeczytałem od wczoraj kilkanaście pierwszych stron komiksu Gideon Falls "Legenda o czarnej stodole", od nowa bo jest dobry i by zachować ciągłość fabuły o ile uda się zdobyć kolejne tomy...

Gideon_Falls.jpeg

https://pl.wikipedia.org/wiki/Gideon_Falls

Sort:  

Congratulations @gwyddpel! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published more than 100 posts.
Your next target is to reach 150 posts.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Check out the last post from @hivebuzz:

Bee ready for the 2nd Hive Power Up Month challenge!
Trick or Treat - Share your scariest story and get your Halloween badge
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!