12 stycznia

in #polish3 years ago

img_7560.jpg

W nocy założyłem KBK Community. Chciałbym tam przenieść wszelkie dyskusje na temat Królestwa. Aby to jednak miało sens, najpierw muszę przenieść na Hive rycarowych udziałowców. Część już tu jest, ale większość wciąż nie ma konta hajwowego. Trzeba to zmienić!

W związku z założeniem "społeczności" postanowiłem zrobić spontanicznego streama o Hive. Chciałem jak najlepiej, a wyszło jak zawsze. Miało być krótko, a wyszło godzinne gadanie. Można go posłuchać na Facebooku. Ale to dopiero początek. Trzeba kuć żelazo póki gorące. Temat zresztą zamierzam wałkować do skutku.

Nie ukrywam, że samotne streamy to nie jest to co lubię najbardziej. Zdecydowanie wolę rozmowy niż monologi. Mam więc nadzieję, że kolejne audycje z KBK będą z udziałem @mciszczon i/lub @filippal. A może ktoś chciałby wystąpić i opowiedzieć o swoich doświadczeniach z Hive?

Sort:  

abstrahując od streama, (bo dałeś wspaniały spicz, nawet wątki z „Rejsu” są! :D
to jaki piękny to kadr! 💜

(brakuje mi tam jedynie kota, przycupniętego na lewym oparciu fotela 🐾
ale może się jeszcze doczekam, kto wie.
KBK zasługuje, wszyscy by na tym zyskali :)

No przecież przyjdę jak najszybciej się da :D Bądź wierny - strimuj!

Nam strimować nie kazano. Wszedłem na calla
i spojrzałem na statystyki; dwadzieścia osób ogląda.

dwadzieścia osób ogląda

Tak dobrze nie było. Najwięcej chyba 17 w jednym momencie.

pozwolę sobie udostępnić na FB :)