Festina lente, czyli znów o rycarze

in #polish3 years ago (edited)

obraz.png

Dyskusja z @mariuszkarowski i @mciszczon pod moim wczorajszym postem otworzyła mi oczy na kilka ważnych spraw. Ale lepiej późno niż wcale. Przede wszystkim nie wziąłem pod uwagę faktu, że w przypadku śladowej liczby użytkowników mechanizm dystrybucji tokenów może mocno szwankować i nagrody mogą być zbyt wysokie (albo zbyt niskie jeśli nagle pojawi się dużo postów). W związku z tym postanowiłem nieco zrewidować swoje plany i zacząć z nieco innej strony...

Po pierwsze stworzyłem community pod nazwą Kultura Bez Kresu. Na dniach spiszę zasady działania. Za opublikowane tam wpisy będzie można otrzymać rycary transferowe. Na początku będą one przyznawane manualnie, czyli pod nagrodzonym postem pojawi się komentarz i RCRT zostaną przelane na dane konto. Tribe zostanie odpalony w momencie, kiedy wpisów będzie tak dużo, że ręczne ogarnianie tego stanie się męczące.

Wpisy będą wynagradzane z puli tokenów znajdujących się na koncie @rcrt. Obecnie w obiegu jest 120100 RCRT. 120000 zostało "wydrukowanych". 100 (należących do mnie) zostało zamienionych z RCR. 20K rycarów zostało rzuconych na rynek. 100K jest będzie wykorzystywana do wypłat za posty i stakowanie.

Jak już wspominałem we wczorajszym wpisie, zakupiłem opcję stakowania. Jeszcze wczoraj nic ona nie dawała, co mnie trochę drażniło, więc postanowiłem to zmienić. Od najbliższego poniedziałku (28.06) co tydzień będę wypłacał 0,5% stakowanej wartości każdemu z TOP20 stakujacych RCRT. Zasada ta będzie obowiązywała do momentu uruchomienia tribe.

Cena sprzedaży RCTR może się zmieniać w najbliższym czasie. Wszystko zależy od rynku. Obecnie HIVE spadł poniżej 20 centów, co sprawia, że kosztuje mniej niż złotówkę. Jeśli ktoś ma jakieś sugestie jak uregulować tę kwestię (czyli kiedy i jak zmieniać cenę), to chętnie przeczytam.

Sort:  

Raczej nie, bo nigdzie się z tym nie spotkałem.

Omega złotówka, tylko nie wiem czy można ją normalnie wypłacić poza giełdę, czy też jest tylko wewnętrznym tokenem giełdy ;)

https://etherscan.io/token/0x3145b48981afc4424692493243f80f78816ed339
https://kanga.exchange/pl/omega-stablecoin/
https://jacekkolodziejczak.com/blog/legalny-stablecoin-pln