1st april 2022. Hive power up day.

in #polish2 years ago

image.png

Mamy pierwszy dzień nowego miesiąca. Spieszę z powiadomieniem, że mamy kolejny Power Up Day. Czyli dzień, w którym wzmacniamy swoje konta i dostajemy za to odznaki Hivebuzz. Żeby dostać odznakę trzeba zrobić na swoim koncie Power Up na minimum 10 Hive.

Brałem też udział w Power Up Month, ale 14 marca poniosłem sromotną porażkę, po prostu zapomniałem zrobić wygmagany power up na minimum 1 Hive. Nie pomógł nawet kalendarz na biurku. Kompletu odznak za rok 2022 nie dostanę i spadła mi motywacja do dalszego uczestnictwa w PUM. Mówi się trudno i działa się dalej.

20220401_103931.jpg

Mam nadzieję, że przynajmniej uda się zebrać komplet odznak za PUD w 2022 roku ;) Tym razem postanowiłem zrobić power up na 100 Hive.

image.png

Sort:  

Congratulations @herbacianymag! You received a personal badge!

You powered-up at least 10 HIVE on Hive Power Up Day!
Wait until the end of Power Up Day to find out the size of your Power-Bee.
May the Hive Power be with you!

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking

Check out the last post from @hivebuzz:

Hive Power Up Day - April 1st 2022

Ja poniosłem porażkę PUM 22 dnia miesiąca. Za dużo na głowie i zapomniałem xd
Zaczynam jeszcze raz w tym miesiącu :D

No ja dawałem radę prawie przez 2,5 miesiąca, bo za styczeń i luty udało dostać mi się odznakę. Zamiar był, żeby zebrać komplet, ale jak widać marzec załatwił sprawę. Może to i dobrze, bo jakbym w drugiej połowie popełnił gafę, to by był większy smuteczek :D

Powodzenia w takim razie ;)

Congratulations @herbacianymag! You received a personal badge!

You powered-up at least 100 HP on Hive Power Up Day! This entitles you to a level 3 badge
Participate in the next Power Up Day and try to power-up more HIVE to get a bigger Power-Bee.
May the Hive Power be with you!

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking

Check out the last post from @hivebuzz:

The fourth edition of Hive Power Up Month started today. Don't miss it!
Hive Power Up Day - April 1st 2022