Yerba Mate to najlepszy napój !!

in #polish6 years ago (edited)

Yerba Mate to na chwile obecną mój ulubiony napój zastąpiła mi herbatę i kawę
Mimo to że byłem fanem dobrej zielonej herbaty i kawy z mleczkiem do ciasta to
obecnie wszystko zastępuje mi Yerba , bardzo mocno do niej przywykłem

Yerba.jpg

Główna właściwość Yerby to oczywiście pobudzenie za sprawą Mateiny czyli (Kofeiny)nie daje jednorazowego KOPA jak kawa działanie jej jest znaczne łagodniejsze od tych zawartych w kawie i pobudza nas łagodnie stopniowo wspomagając nas w pracy czy w początkowej fazie dnia

Yer.jpg
Dodatkowo Yerba po za pobudzeniem ma doskonałe właściwości zdrowotne wspomaga nasz układ pokarmowy i zawiera makro ( Magnez , Fosfor , Potas ,Wapń , Sód) i mikroelementy (B1, B2 ,C ,B9, B12 ) dobrze wpływające na nasz organizm

Pomaga to całemu naszemu ciału
Poprawia działanie układów takich jak ( Trawienny,nerwowy,immunologiczny,krwionośny a nawet kostny )

Można powiedzieć że to pobudzający napój prozdrowotny

Tyle zawdzieczamy takiej małej roślince
Ostrokrzew paragwajski
Ilex_paraguariensis_CCUSBotanicGarden1.jpg

Serdecznie polecam rozpoczęcie przygody z tym naparem może początkowo smak będzie was odrzucał ale z czasem dorośniecie do tego smaku

Do rozpoczęcia picia potrzebujecie tylko 3 rzeczy

Yerby - Dowolnej według waszego uznania (ale polecam słabsze na początek )

Bombilli - niezbędna do filtrowania i picia naparu aby fusy nie dostawały nam się do ust

Termosu - Do zalewania Yerby wodą w Temp ok 70 stopni C ( co ważne nie wolno sparzyć Yerby wyższą temperaturą niż 80 stopni C )

Naczynia według uznania (wystarczy zwykły kubek )

Ja serdeczni polecam wam rozpocząć picie od Yerb

(Pajerito , Colon , Amanda , Cruz de Malta )- najbardziej klasycznych

( Taragui , CBSe ) - to dwie najlepsze serie Yerb owocowych

(Kurupi Katuava , Amanda zielona) - Najmocniejsze pozycje jeśli chodzi o ziołowe w smaku Yerby

Pozdrawiam Maurycy

Sort:  

Witaj
Właśnie się przymierzam do zakupu zestawu i yerbamate : co polecasz na start jaki zestaw jaką yerbamate ??

Colona albo Amande klasyczne

A z jakiego zestawu do picia kprzystasz ??

Witaj
Kiedyś też chciałem zacząć przygodę z yerbamate chyba za sprawą tego artykułu to zrobie .
Pozdrawiam
xgregoriusx

Witaj, jestem botem patrolującym #pl-artykuly.
Twój post nie spełnia podstawowej reguły #pl-artykuly dotyczącej długości wpisu.
Wyedytuj go dopisując więcej treści lub usuń tag - dziękujemy!

Więcej o regulaminie możesz przeczytać w podanym linku.