You are viewing a single comment's thread from:

RE: Przemyślenia o marketingu HIVE'a + KONKURS 2HIVE

in #polish3 years ago

Co do vlep to może trzeba by się zastanowić czy nie wystarczą też mniejsze. 5x5 z samym logo Hive, niektórzy zwracają uwagę na to czym jest co poklejone. Większe vlepy też trudniej przykleić. Ale jeśli ma na nich być jakaś treść, to może jednak większe będą lepsze dla odbioru.
Może zrobić combo? Vlepki 5x5 z samym logo i 10x10 np. Z infografiką z propozycji.

Korzystając z okazji, że @mciszczon zgłosił się na grafika projektu, to proponuję, by po wyborze grafiki, zrobić zapisy na vlepy. Niezależnie od wyboru myślę, że jeden komplet przytulę.

Podobnie zrobiłem z torbami vel tasiami Hive

https://hive.blog/hive-134382/@jocieprosza/komu-komu-bo-ide-do-domu-vol-2

Kiedyś sam zamawiałem vlepy i myślę, że można je taniej zamówić, przynajmniej szerzej rozeznać temat, zwłaszcza jeśli chodzi o większe ilości.
Nie zaszkodzi też dodać odpowiednika niniejszego postu po angielsku, może ktoś z EU też by się zgłosił.

Co do proposala, to nie ma to sensu. Nawet jeśli udało by nam się przekonać @gtg to i tak jest mało prawdopodobne, że przejdzie - szkoda czasu. Efektywniej jest zebrać fundusze tworząc posty (przynajmniej dla tej skali).

GVIT9_qt.jpg_medium.jpg

Sort:  

Wiadomo, że jest pewna etykieta i prywatnej własności ani rozkładu jazdy autobusów kleić nie zamierzam :) Może 5x5 rzeczywiście wystarczy, logo i link do jednego z frontendów to niezbędne minimum, uważam też, że fajnie jakby było chociaż jedno zdanie mówiące o tym, czym ten HIVE jest.

Sprawdzałem cennik na stronie wlepki.com, tam zamawiałem wlepki Steemitowe 3lata temu, mam blisko odbiór i wtedy były też nieco tańsze. Ale możliwe, że da się taniej, szczególnie przy większej ilości. Proposal napiszę tak, czy inaczej bom ciekaw, widzę realnie ile z nich dostaje funding, ale nie zaszkodzi :) Dobrze widzieć, że są jakieś alternatywy na horyzoncie dzięki @instytutfi

Na dniach napiszę też po angielsku, dyskusja w temacie jest żywa i chcę ją nieco lepiej ogarnąć, mam też jeszcze jeden inny pomysł na marketing w soszialach, badam teren :)

Zgadzam się, w tej skali to lepiej posty.

torbami vel tasiami Hive

"u mnie" na takie mówiło się "dziadówki" :-)