Cześć wszystkim!

in #polish4 years ago (edited)

Cześć wszystkim!

Dawno mnie tutaj nie było... tutaj, to znaczy w internecie, bo na hive - prócz momentu zalogowania się nie było mnie chyba nigdy. ;)
To zabawne, ale chyba ciężko przyzwyczaić mi się do tego czerwonego logo tej platformy, lub może jeszcze steem, na którym byłam wcześniej wyssał ze mnie siłę do pisania.

Nie wiem dlaczego zniknęłam, natomiast wiem czemu wróciłam.
Ze steem nie korzystam już dawno, z hive też nie zaczęłam. Mimo wszystko czasem wieczorami wchodziłam na mój blog by poczytać o tym co działo się u mnie kiedyś, by powspominać jak wyglądało moje życie parę miesięcy wcześniej, rok wcześniej lub wiele lat wcześniej - jeżeli chodzi o te moje notki ze wspomnieniami. I wiecie, bardzo miło mi się wspomina to, czego w mojej głowie już nie ma, a to co wciąż na szczęście jest na blogu.

Pewna osoba, którą poznałam na steem i wciąż mam z nią kontakt ostatnio powiedziała mi coś oczywistego, zarazem coś bardzo motywującego "skoro teraz nic nie piszesz, to nie będziesz miała o czym czytać za jakiś czas". Tak szczerze nie wiem czy mi to napisała, ale mniej więcej taka konkluzja wynikała z naszej rozmowy.
Właśnie to przekonało mnie do tego by spróbować wrócić. Nie ludzie, których bardzo lubiłam, nie interesujące artykuły, nie ciekawe konkursy, a właśnie to bym miała później do czego wracać i przypominać sobie.

Mimo, że moją motywacją jest prowadzenie "pamiętnika", bloga po prostu o mnie, chciała bym z czasem znów wkręcić się w platformę jak było to za czasu steem. Miałam wtedy coś swojego, prywatnego. Coś więcej niż kopalnia w minecrafcie, dom w simsach, czy lokal w gta v :)

Dopiero zapoznaje się z tą platformą więc wszelkie rady, porady i informacje mile widziane :)

Przez trochę mnie tu nie było, więc może wspomnę o najważniejszych zmianach:

  • przestałam śnić świadome sny,
  • w moim ogrodzie pojawiło się wiele nowych roślin, np sadzonki dyń,
  • zaczęliśmy jeździć na ryby wraz z córkami,

3.jpg

  • moje córki nauczyły się jeździć na dwóch kółkach,

1.jpg

  • w naszym domu pojawili się nowi mieszkańcy,

2.jpg

Na pierwszy raz to chyba tyle, zobaczymy czy na prawdę to ten pierwszy krok jest najtrudniejszy ;)

Sort:  

Witamy zatem na Hive :)

Nie mogę się napatrzeć na te loczki. Zawsze chciałam kręcone włosy mieć..

Hej :)
No włoski ma cudowne, ale nie wiem czy nie przekraczają one moich możliwości fryzjerskich :/
Ja znowu miałam kręcone i walczyłam z nimi latami, szkoda gadać co z tego wyszło po latach. Najlepiej chyba jednak cieszyć się tym co mamy ;)

Zawsze walczymy z tym co mamy i chcemy inne.

Manually curated by EwkaW from the Qurator Team. Keep up the good work!

Dziękuję :)

Słońce rozjaśniało, widząc nick..:)

Miałam wtedy coś swojego, prywatnego.

Masz dalej i historie już zapieczętowaną od samego początku. Witam i powodzenia niech wiatr bije w żagle.

Bardzo miłe przywitanie, dziękuję :)
Fajnie znów Was widzieć :)

Super znów Cię zobaczyć, witaj na HIVE :)
Co do pisania bloga, to ja właśnie tak do tego podchodzę - piszę, bym mógł kiedyś do tego wrócić, i powspominać.

Moja rada - pisz przez https://peakd.com , dołącz do
Polish HIVE Community https://peakd.com/c/hive-134382 .
Jeśli będziesz potrzebowała więcej szczegółów, to odezwij się na discordzie..

Hejka! Taka forma bloga może nie do końca jest najciekawsza dla każdego, ale bardzo miło się ją prowadzi ;)
Dziękuję za wszystkie rady i za chęć pomocy, w razie czego się odezwę :)

Cześć! Fajnie że jesteś :)

Witaj, miło zobaczyć znane już twarze :)

Nawet się nie wygłupiaj, że przestaniesz pisać. ;-)

Warto zajrzeć:

https://hive.blog/hive-134382/@hive-134382/nowe-rozdanie-polish-hive

Miło mi, dziękuję za link ;)

Cześć, miło Cię widzieć ponownie. Sam zainteresowałem się niedawno tą nową odsłoną (w sensie Hive) i planuję "wrócić" w niedługim czasie. Pozdrawiam ciepło. :)

Bardzo mi miło. Więc czekamy i na Ciebie. Cieszę się, że tak wiele znajomych twarzy że steem jest tutaj :)

Hej @julietlucy ❤️

zobaczymy czy na prawdę to ten pierwszy krok jest najtrudniejszy ;)

Myślę, że tak. Jeśli masz potrzebę pisania, to teraz powinno pójść łatwiej :)

Bardzo się cieszę, że Cię widzę!

Cześć❤️
Ja również się cieszę. Przez ten odpoczynek zdążyłamm zatęsknić 😉

Aż cieplej na serduchu, ze tez dopiero teraz to czytam :) Cieszę się, że tyle pozytywnych zmian u Ciebie w życiu :) Nawet nie ma mowy o zaprzestaniu dalszych publikacji spod Twojego pióra, w sekcji komentarzy sama zresztą widzisz ile osób ucieszyło się z Twojego powrotu :) Wiem, że pisanie czegoś w stylu "Jeśli nie chcesz pisać dla siebie, to chociaż pisz dla innych" bo tu chodzi o Ciebie i Twoją radość z pisania, natomiast no... Zostawisz te wszystkie pocieszne mordy które tu poznałaś, przytulisz się z jedną i drugą córką jak Thelma i Louise... Szczęśliwa? No jakoś mi się tak nie wydaje, także wpadaj częściej, ja też niedługo coś napiszę u siebie bo się zbieram już długo :)