Sort:  

Nie mam limitu, limit obcina sporą cześć ruchu w biznesie. Mam zapis o oddaniu busa na przegląd olejowy (gdy ten się zbliży) To bardzo istotne oglądałem sporo wspomnień od właścicieli tego biznesu i tego trzeba pilnować. Polecam lokalizator gps jakieś 140zł i masz śledzenie, licznik kilometrów, zakazane strefy wjazdu i odcięcie pompy paliwa na klik w telefonie. Co do biznesu to już obczaiłem, że jest spore wzięcie Ale musisz porobić wszystkie drobiazgi żeby bus był w pełni sprawny. Jak chcesz to Ci wyślę swoją umowę do przerobienia ;) bo ciężko jakiś fajny wzór znaleźć. A taka ciekawostka na wiosnę brałem lawetę jak jechałem po busa. Laweta w lizingu pracowała jeden miesiąc od nowości i maiła już 30tyś nalotu Co daje jako takie pojęcie, że przy wartości około 150tyś czyli lizing ze 2500 mogła dać w miesiąc zarobić powyżej 10K jeśli to były najmy kilku dniowe tak jak ten mój

Chętnie obejrzę twoją umowę.

Można na e-mail?
[email protected]

Email śmieciowy podawany wszędzie, więc spamu się nie boję :D

ok jak będę w domu to wyślę teraz jestem u siostry na drugim końcu polski ;)