Drugi początek

in #polish2 years ago

Ponad rok temu założyłam to konto, pełna fascynacji i nadziei. Pełna słomianego zapału, którego teraz nawet nie jestem w stanie się wyprzeć. Cyfry widniejące u góry poprzedniego wpisu są nieubłagane. Czas płynie..

Wstydzę się, bo teraz widać, jak bardzo nie umiem w dyscyplinę. Jakaś część mnie mówi by zacząć od nowa, oszczędzić sobie tego dyskomfortu i wrócić do ślicznej autokreacji, która ma miejsce w mojej głowie i tak naprawdę chyba tylko mojej głowie jest potrzebna. Tak więc zostaję.

Gdzieś we mnie ciągle tli się myśl o pisaniu i o tym, by ktoś to czytał.
Gdzieś jest marzenie o sztuce i o tym, by znaleźli się odbiorcy umiejący ją docenić.

Skończyłam studia.
30 września 2021r.

Skończył się bardzo piękny i ważny etap w moim życiu. Czekałam na ten moment, a gdy nadszedł okazało się, że wcale się nie cieszę. Ta data stała się raczej wyrokiem.

Zostawiłam za sobą to co znałam, piękny świat sztuki i beztroski. Poczucie, że to co robię ma znaczenie, że mam się do kogo zwrócić w przypadku artystycznych dylematów, że jestem jeszcze chroniona barwną parasolką Akademii. Przekonanie że przecież jeszcze studiuję, że mam prawo do błędów czy nierozsądku. Alibi dla naiwności.

Czas płynie...

Potrzebowałam bardzo dużo czasu, by na nowo skonstruować sobie rzeczywistość. Zacząć szukać odpowiedzi, o co chodzi mi tak naprawdę. Co jest ważne i czego potrzebuję. Co z tym malarstwem? Potrzebowałam niemal dziewięciu miesięcy by dojrzeć do tego by zacząć się dzielić tym, co zrobiłam na dyplom. Czy dziś jest dobry dzień by zacząć?

Tak.

243899014_1817505621760457_7991078449230897108_n.jpg

Sort:  

Tak. Dziś jest nawet nie dobry, ale najlepszy dzień by zacząć. :)

Hm...dyscyplina bardziej potrzebna niż systematyczność, która ma opłakane skutki...część ciebie już podpowiedziała co w duszy gra. Czas płynie...

Congratulations @karolinadrygala! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You received more than 600 upvotes.
Your next target is to reach 700 upvotes.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!


The rewards earned on this comment will go directly to the people( @polish.hive ) sharing the post on Twitter as long as they are registered with @poshtoken. Sign up at https://hiveposh.com.