You are viewing a single comment's thread from:

RE: Świadomy Polak - STOP 5G - Neos.News.

in #polish4 years ago

Kto stwierdza co to znaczy za dużo?

Rzeczywistość ;]

Co jest złego w posiadaniu czegoś, co legalnie zarobiłem?

Zdefiniuj legalnie :P Dla kapitalisty legalnie to znaczy wyzyskując innych którzy dali się na to nabrać;].

Sort:  

Halo halo halo.... misiaki.... zatrzymajcie się !!! Definicje ustrojów każdy bez problemu odnajdzie w internetach. To jest teraz najmniej ważne, skupmy się na rzeczach najbardziej istotnych a istotne jest to, że niebawem będziemy się grzać jak kiełbasa w mikrofalówce. To na tę płaszczyznę przenieśmy swoje siły i emocje. Piszmy i uświadamiajmy ludzi o zagrożeniu! Żarty się skończyły, w innych krajach maszty są podpalane, Szwajcaria odrzuciła 5g, nam stukrotnie podwyższono normy promieniowania w przeciągu kilku dni na nocnych głosowaniach a my się spieramy o ustrój ?? Jaki jest ustrój każdy widzi. Leją na nas ciepłym moczem i nawet nie powiedzą że pada, tylko każą nam w domach siedzieć by mogli w spokoju infrastrukturę ogarniać.

Proszę, zwróćmy swoją Polską zaciętość i energię i złość w stronę naszego wspólnego wroga, później wrócimy do tematu "kto ma rację" ;D

Jesteście wszyscy zajebiści.. nie spodziewałem się takiego rozwoju rozmowy ! Uwielbiam Was wszystkich z HIVem XDXDXD

no ja to w zasadzie dziękuje za mediacje bo już dawałem koledze do zrozumienia przez moje zdawkowe odpowiedzi ze nie chce mi się teraz na ten temat rozmawiać ;) Masz rację. Ja zamierzam dziś wywiesić na swoim płocie jeszcze drugą flagę z hasłem STOP 5G

"Zdefiniuj legalnie :P" Czy masz bana na słownik? https://sjp.pwn.pl/slowniki/legalny.html

Spoko @arka.noego.
Jednakże, wszyskie dyskusje nie będą mieć sensu, jeśli nie będziemy używać tego samego słownika.
Wróg tylko czeka, na to, abyśmy się nie rozumieli :-)

problem w tym ze to co jest dziś legalne i pochwalane jest zarazem rzeczywistością popieraną i wykreowaną przez iluminatów ;] Więc np palenie czy też hodowla konopii jest nielegalna chociaż ta roślina ma zbawienne właściwości, jest doskonałym materiałem budowlanym i nie jest trudna w uprawie.. zkoei palenie tytoniu który ma w sobie więcej pestycydów niż ustawa przewiduje i przez to powoduje raka płuc, jest legalne. Jednak czy to jest legalne moralnie prawo? NIE bo te regulacje zabijają i niszczą życie wielu ludzi a zabijanie jest nielegalne. Tak samo jest z kapitalizmem. po przez tworzenie rozwarstwienia społecznego przyczynia się do śmierci ludzi.

No to odleciałeś.
Iluminaci, palenie, regulacje niszczą życie, rozwarstwienie społeczne.
Człowieku, przeczytaj to co napisałeś, i złóż to w zrozumiałą krótką odpowiedź.
Wracając do pytania.
Dam przykład na konkretnej rzeczy:
Latami uzbierałem na kupno domu, pracując na budowie. Miałem szczęscie kupiłem ruderę do remontu, w małej wsi. Wyremontowałem ją i mieszkam w niej. Jest moim kapitałem.
A potem.
Jeśli będzie mi ktoś chiał to odebrać użyję siły.
CO jest w tym złego, że bronię mojej własności?
Czy mogę według Ciebie decydować o mojej własności?

Nie da się rozmawiać o światowym systemie w sposób tak lokalny jak ty byś chciał;] to jest przykład z pupy ponieważ to nie ma się nijak do kapitalizmu. to jest po prostu normalna kolej rzeczy. Aby rozważać jakieś systemy musisz patrzeć na nie globalnie a nie lokalnie ;] Ale dobra odniosę się do tego co napisałeś... Dajmy na to że pracowałeś ciężko kupiłeś ruderę do remontu ale po roku przychodzi kapitalista i buduje koło twojej chaty fabrykę chemiczną... z fabryki wydostają się chemikalia tak jak tu:

https://peakd.com/polish/@khrom/zloy-szkielet-w-szafie-buisnesu-w-kedzierzynie-kozlu

ale wszystko jest w granicach "norm" bo korporacje takie jak ta która to zbudowała, mają wystarczająco kasy żeby przekupić radnych, a nawet polityków. Widzisz że twoje dzeici chorują. chcesz coś z tym zrobić ale prawo jest po stronie przemysłu. Nie sprzedasz tego domu za tą samą cenę bo nikt nie będzie chciał mieszkać w tej okolicy. Nie możesz też pójść tam z innymi mieszkańcami i wysadzić tego szitu w pieruny, a sprawę sądową przegrasz na 99% bo zakład stać na najlepszych prawników a ciebie na nic. To jest właśnie prawdziwe oblicze kapitalizmu i kult pieniądza o którym pisze wyżej. W zdrowym systemie to mieszkańcy decydowali by o tym czy ten przemysł może dalej funkcjonować albo też dostali zapomogi na przeprowadzkę i uregulowanie różnic w utraconej wartości nieruchomości wynikających ze zbudowania tego zakładu czyli jakiś social który byłby pokryty z kar nałożonych na przedsiębiorcę ;]

Dalej odchodzisz od tematu. NIe intresuje mnie, jak to ująłeś światowy system.

Moje pytanie brzmiało, co jest złego, że nie chcę oddać mojej własności.
Czyli mojego kapitału.
CO jest złego w tym, że chcę go bronić?
I rozporządzać nim według swojego widzi mi się?

No słuchaj ja tu rozmawiam o światowym systemie a nie indywidualnym przypadku ponieważ zacząłeś od socjalizmu i krytyki światowych systemów. To ty zchodzisz z tematu ponieważ obrona indywidualnej własności niezbędnej do życia to zupełnie inna bajka aniżeli obrona wielkiego kapitału ;].

O.
To oznacza, że masz sposób aby pokonać i poskromić wielki kapitał.
Zdradź mi proszę jaki to SPOSÓB?

I jeszcze do doprecyzowania:
Co to jest korporacja według Ciebie?
I jak ma się ona do przedsiębiorcy, o jakim piszesz na koniec?
Mam problem ze zrozumieniem twego tekstu.

korporacja to agenda interesów z międzynarodowym kapitałem która pod wspólną flagą przejmuje kontrole nad wieloma spółkami i firmami po przez kontrolę papierów wartościowych i akcji. Struktura korporacyjna jest podobna do Oligarchii i tak też jest ponieważ 90% firm na całym świeice jest kontrolowane przez kilka korporacji międzynarodowych które z kolei są kontrolowane przez kilka rodzin miliarderów ;] A stało się tak ponieważ wraz z nadejściem kapitalizmu pieniądz zaczął dyktować warunki i ten kto go miał mógł zdobywać go jeszcze więcej i wykupować tych którzy maja problemy z płynnością. Tak też bez udziału polityki przejęto świat bo kto kontroluje gospodarkę ten kontroluje świat ;]

Chłopaki.. macie moc i macie siłę walki! macie zacięcie rasowego polaka ! uderzcie z tą samą mocą w to co Was męczy. Te rozmowy są intelektualnie podniecającą, naprawdę, genialnie czyta się rozmowę osób, które wiedzą co mówią i mają przekonanie o swojej racji, to niesamowite i bardzo rzadko spotykane ! Naprawdę daleko możecie zajść. Jeżeli wszyscy wiemy co to 5g.. zróbmy coś z tym. Te plakaty, które widzicie na górze, ja drukuję na swojej domowej drukarce i razem z żoną roznosimy, wsadzamy ludziom do skrzynek by ich uświadamiać. W każdym mieście są ludzie, którzy to robią. Jak ktoś nie ma drukarki a chce roznosić to udostępniamy swoje drukarki. Wszyscy rozmawiamy na diskordzie neosu. Choć raz nie bądźmy mądrzy tylko za klawiaturą.. Ja chcę zobaczyć jak moje córki wychodzą za mąż, chcę zobaczyć swoje wnuki ale jak teraz odpuszczę to moje dzieci nawet nie urodzą swoich, proszę..