You are viewing a single comment's thread from:

RE: Hivewathers = Hivecensors - czyli dlaczego ostatecznie przestałem wspierać Hive i oficjalnie przeniosłem się na Blurt?

in #polish2 years ago (edited)

XD w sensie kto kogo upvotował i gdzie? przecież do jozef230 został posądzony o circle-jerking a nie ja i znajdź mi chociaż jedną osobę która jest na tyle głupia żeby uwierzyć w to że ja to ta sama osoba co on XD. O albo śmiało udowodnij mi że niby ja głosuję na wiele swoich kont XD jedyne konto na jakie głosuję które też obsługuję to @plsilajaworzno ale to nie moje treści i nie moje pieniądze ja jedynie pośredniczę w zamieszczaniu tych treści tu i wycofywaniu środków dla organizacji tak jak ma to miejsce w związku z 50% profili organizacji, influencerów i innych osób które prowadzenie swoich kont zlecają innym. pozostałe 90% moich głosów trafia do osób niezależnych i nie kłam oszuście.

Zrzut ekranu z 2022-04-01 11-38-30.png

Zrzut ekranu z 2022-04-01 11-47-18.png

Ty chyba zapomniałeś założyć czapeczki jak korzystałeś z urządzenia z którego to wysyłałeś i mózg ci się przegrzał. A może celowo rozpowszechniasz takie kłamstwa w komentarzach pod artykułami każdego kto mówi prawdę o hive? Wiadomo jak nie ma innej możliwości zdyskredytowania kogoś to rzucimy kłamstwo że niby scamer. 90% nie będzie się chciało sprawdzić b o nie ma czasu. Zwolennicy uwierzą i machną ręką przeciwnicy i tak wiedzą swoje i dobrze wiedzą kim jesteś.