Zawiść polaków

in #polish7 years ago


Wczoraj usłyszałem o Steemit i postanowiłem założyć konto, które miałoby działać tak jak @ionlysaymeep, które ma ponad tysiąc followersów. Niestety garstka robaków postanowiła zemścić się na mnie za swoje przegrane życia i oflagowała mój pierwszy #introduceyourself wpis. Jeśli tak chcecie witać nowych, nieznających zasad użytkowników to nieliczcie na rozwinięcie tej platformy. Nota bene dostałem się tutaj z portalu wykop.pl dzięki @noisy, któremu byłbym pewnie wdzięczny, gdyby nie to jak zostałem tu potraktowany. Cóż, nie Twoja wina, że zebrało się tu pary nienawistników.

Na koniec zwrot do najgorszego z przebrzydłych patafianów (parafraza z Dnia Świra):

Gdy wieczorne zgasną zorze,
Zanim głowę do snu złożę,
Modlitwę moją zanoszę
Bogu Ojcu i Synowi:
"Dopierdolcie sąsiadowi!
Dla siebie o nic nie wnoszę,
Tylko mu dosrajcie proszę."

Kto ja jestem? @lukmarcus mały
Mały, zawistny i podły.
Jaki znak mój? Krwawe gały.
Oto wznoszę swoje modły
Do Boga, Marii i Syna:
"Zniszczcie tego skurwysyna
Mego brata, sąsiada,
Tego wroga, tego gada."

"Żeby mu okradli garaż,
Żeby go zdradzała stara,
Żeby mu spalili sklep,
Żeby dostał cegłą w łeb,
Żeby mu się córka z czarnym
I w ogóle żeby miał marnie,
Żeby miał AIDS-a i raka.
By na niego czekała paka.
By mu reputacja spadła
Na jego posty flag zamieć padła.
Bym mu osobiscie dojebal psikusa!
Oto modlitwa @lukmarcusa.

Sort:  

Czego wymagać od kogoś, kto Polaków pisze małą literą...

Jak widzisz pomysł się nie przyjął. Może musisz wymyśleć coś bardziej oryginalnego?
I nie chodzi tu o żadną zawiść (nie odbieraj wszystkiego przez swój pryzmat). Po prostu to nie wnosiło kompletnie niczego, wręcz przeszkadazło i zaśmiecało serwis - no a w zamian chciałeś 1000 followsów. Daj coś z siebie, to przywitamy Cię godnie. Wiesz... na zasadzie win-win :)
Btw. To nawet nie było śmieszne tak jak "meep".
Łap upvote na pocieszenie ;p

Nie zgadzam się, ale przynajmniej rozsądna krytyka, a nie jak reszta, do KURWY nędzy!

No a czego się spodziewałeś po takim przywitaniu? że obsypiemy Cię plusami?

nic nie wnosisz tutaj swoim "kurwa"
wkurwiasz wiekszosc swoim "kurwa"
nie beda cie ludzie sledzic twojego profilu zeby czytac "kurwa" po 1000 razy dziennie
za zdjecie w tym poscie masz odemnie flage.

Najśmieszniejsze jest w tym wszystkim, że te czerwono-białe malunki nie nawiązują do polskiej flagi, tylko do indonezyjskiej. Jakieś przygłupy to sprokurowały (wcześniej to chyba widziałem na reddicie).
Hej przygłupy - tak informacyjnie: flaga Polski jest biało-czerwona, a wy zrobiliście odwrotnie.

Nice read! This seems like a brand new account so I wanted to make this post. Here's an upvote from me and rock on!
I know how hard it is as a fresh account so I suggest you to try out Steemfollower as you can earn 5x more steem than just upvoting by yourself! It's a simple and safe vote exchange that is free to use. I made this post to explain the system in more depth and it has become my most upvoted post yet.