You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dlaczego dovnwoty szkodzą sieci hive?

in #polish2 years ago

Dwa lata przerwy a tu dalej dramy o żetony. Nic się nie zmieniło ;). Co do downvote to moim zdaniem są potrzebne bo ilość "quality contentu" jest spora. Najbardziej bawią mnie posty Actifit (czy jak to się tam nazywa). Po dwóch latach wchodzę na #poish i widzę posty Actifit, spisek, folia, ;). Gdzieś tam przemknie jakiś post @wadera czy kogoś innego, co czasami mnie zatrzyma na chwilkę. Ale @khrom ma rację z tym, że małe konta boją się downvotować mocniejszych bo wiadomo jak to może się skończyć. Przerabialiśmy to na steem z Mk. Wtedy mógło mu podskoczyć tylko kilka kont jak noisy czy lukmarcus. Rozwiązaniem mogłoby być anonimowe downvotowanie. Wtedy downvote rozwinąłby skrzydła ;). Ale to @gtg albo @engrave wiedzą czy to wykonalne.

Sort:  

No tak anonimowo to ciężko. Dałoby się zrobić jakieś narzędzie do delegacji głosów, jak kiedyś Wise, ale jeśli byłoby onchain, to i tak byłoby widać kto zlecił głos.

Dwa lata przerwy a tu dalej dramy o żetony. Nic się nie zmieniło ;).

No właśnie mój wniosek jest taki że nic się nie zmieniło i nic się nie zmieni bo ten system jest za bardzo kontrowersyjny.

Rozwiązaniem mogłoby być anonimowe downvotowanie. Wtedy downvote rozwinąłby skrzydła ;).

I już wszyscy by opuścili sieć. Wyobraź sobie wchodzisz a tu nagle 0 na każdym twoim poście i nawet nie wiesz dla czego. No to takiego wała pajace idę tam gdzie mi płacą czyli np na Blurt.

Na downvotach jest wiele nadużyć. niejawność tego systemu wywoływała by jeszcze większą frustrację niż jawne.

Co do wzmianki. MK w prosty sposób pokażę ci to o czym tu pisze odnosnie flustracji. Mówisz niby że downvote są dobre i że powinny rozwinąć swoje skrzydła a jednocześnie jakoby z ubolewaniem po dwóch latach wspominasz te które najprawdopodobniej otrzymałeś Ty lub ktoś kogo popierales od MK. To jak to jest? są słuszne czy nie są? Bo jak są to może te które on dawał nie były tutaj żadnym nadużyciem jak próbujesz to to teraz przedstawić tylko słuszną reakcją kogoś kto chciał widzieć mniej dla niego, szurowskich tresci na przykład o tym że szczepionki są jedynym rozwiązaniem i są super hiper dobre.

Więc jak to jest Downvote są dobre ale tylko sprzedawane przez tych których ty wspierasz tak?

Ja pamiętam tak samo W tamtych czasach równie dotkliwe dovnwoty od innych równie wpływowych kont jak MK i dochodzenie tutaj kto zaczął można byłoby porównać do przysłowiowego dochodzenia Kto był pierwszy jajko czy kura. Ja tam te dowody z kolei pamiętam mniej więcej tak: MK który jako jeden z nielicznych głosów w opozycji w tematach alternatywnych posiadał znaczny udziały które mogły się przeciwstawić kilku innym silnym kontom które tak jak ty uważały że to są szurskie poglady. Zawsze więc był w defensywie. Zresztą najlepszym dowodem jest fakt że takiej osoby jak ja czy on są w ciąż w mniejszości Bo gdyby tak nie było to to na przykład zwolenników szczepień nazywało by się Szurami to nie na odwrót.

I Skończmy ten temat tutaj bo nie mam zamiaru do tego wracać ani tego roztrząsać tylko właśnie pokazać ci ile emocji potrafi budzić tam ta akcja downwotowania nawet po latach a także to że jeżeli istnieje system w domu downvotowania to zawsze mniejsza grupa będzine bezbronna wobec tej większej niezależnie od jakości merytoryczności i intencji ich wypowiedzi.

Teraz ci to odpowiada ponieważ jesteś w większości. Kiedyś być może jednak znajdziesz się z mniejszości. Pewnie dlatego zwracasz to też uwagę na jak to nazywasz Zalew foliarskich treści. Ponieważ być może w pewien sposób cię to niepokoi.

Widzisz Problem jest w tym że nawet Jeżeli uczynisz je to anonimowymi to będzie tak samo z tą różnicą że nie będzie można nawet dojść do tego kto to robi i na przykład z nim porozmawiać albo właśnie zmusić go do zaprzestania po tym jak zgadzasz się z innymi że to niesłuszny i wspólnymi siłami z musisz go do kapitulacji obniżając wartość jego postów.

Ja po prostu Odnoszę wrażenie że dla co poniektórych ten cały dom vote Jest to taką samą świętością jak ty szczepionki w medycynie. cokolwiek by się nie działo Nie można podważyć całego systemu dowvotowania bo przecież doenvote jest taki potrzebny i bez niego to byłby koniec sieci.

Wiesz ja może znów mam inne podejście bo ja naprawdę nie lubię dogmatów a im dłużej tutaj rozmawiam z co poniektórym I to odnoszę takie wrażenie że kwestionowanie właśnie tego downvote to jak kwestionowanie dogmatów w kościele katolickim W trakcie mszy. Patrz cud że jeszcze stąd nie wyleciałem na zbity😜

Nigdy nie dostałem od niego DW ale widziałem co wyprawiał we wczesnym swoim byciu na steem. Co do reszty.... żyj na swoich zasadach stary ;)

I tak jak pisze nie chodzi o nie go tylko o to że każdy z duzym HP tak może.

Wzajemnie;)

Fajnie że wróciłeś.

!ENGAGE 100

There has already been too much ENGAGE today.