Sort:  

Bardzo się cieszę, dziękuję :) Daj znać jak Ci wyszły.
Jednak jako danie obiadowe pewnie te roladki same nie wystarczą ;) Jutro postaram się udostępnić roladki z bakłażanów, też serowe ale całkiem inne i z dodatkiem ryżu - to danie wyszło bardziej obiadowo :D

Ewa, dzięki Twojemu daniu zostałem bohaterem swojego domu. 😁😁 Dziękuję. Zrobiłem z miksem serów, kozi, raclette i na ostro z papryczkami chilli. Wyszło bardzo smacznie
DSC_0260.JPG

I podałem z zapiekanymi ziemniakami 👍😋
DSC_0262.JPG

Oj jakie piękne Ci wyszły! Cukinie pokroiłeś nawet ładniej i równiej ode mnie :) I ziemniaczki pieczone jak najbardziej, fajny obiadek.

Patrzę i patrzę na te Twoje zdjęcia... to danie wygląda na prawdę cudownie :D Zawsze jest inaczej jak coś się widzi u kogoś. Cieszę się bardzo że zaskoczyłeś rodzinę i że smakowało.

Dziękuję za piękne zdjęcia i pozdrawiam serdecznie :) Teraz mam zdecydowanie lepszy humor :P

Aż się zaczerwieniłem od tych pochwał :D.
Zanim udało mi się dobrze pokroić cukinię, to prawie jedną zmarnowałem, i tak miałem zbyt twardą, bo nie chciała się zawijać. Po wczorajszym doświadczeniu wiem, że żółta lepiej się do tego nadaje.

Mi też się jedna łamała podczas zwijania ;) Muszą być z pewnością młode z miękką skórką albo i żółte.

Wzięłam temat roladek na gorąco bo tak mi się ten pomysł spodobał i nie zapytałam nawet czym Iskra kroi cukinie, może ma jakiś przyrząd? A może tarką? (w sumie jest taki nożyk podłużny na tarce) Bo na zdjęciu widać że jej plastry cukinii są bardzo równe, jednakowej grubości.

Kolejnym razem popróbuję to krojenie bo potrawa zdecydowanie jest warta powtórki :)