Sort:  

W sensie nie rozumiem. Owszem czytałem artykuł z innemedium.pl , ale treść jest inna. Co do historii tych kontynentów większość serwisów pisze bardzo podobnie ponieważ ciężko opisać tą samą historię inaczej chyba że chcesz pominąć kluczowe rzeczy. Na wszelki wypadek dodałem link do źródeł.

ponieważ ciężko opisać tą samą historię inaczej

jeżeli ciężko jest Ci coś napisać własnymi słowami, to po prostu tego nie rób. A już na pewno kradzież nie jest dobrym pomysłem na to, by te trudności przezwycieżać.

Poza tym, jeżeli jeżeli dla tego tekstu tak kluczowe były fragmenty innego tekstu, to należy użyć cytowania, dając jasno do zrozumienia, skąd są dane treści.

Takimi praktykami możesz sobie zapewnić miejsce na czarnej liście u bardzo wielu osób... i potem się będziesz dziwić, że nikt na Ciebie nie głosuje.

Dobrzy autorzy szanują pracę innych autorów i bardzo nie lubią, gdy ktoś idzie na skróty.

Musisz się też liczyć z tym, że za pierwszym razem ludzie tak naprawdę są pobłażliwi. Jeżeli ludzie zauważą, że będziesz plagiatował w przyszłości, to nie zdziwię się, jak zaczniesz dostawać (słuszne z resztą) flagi... a to recepta na niższą reputację i jeszcze gorszą widoczność w sieci.

To nie jest tak, że "wrzucę.. a nóż administrator się nie skapnie, że zerżnąłem". Administracji tutaj nie ma, ale każdy użytkownik jest moderatorem.

Ok rozumiem. Co do ostatniego kontynentu owszem skorzystałem z NIE SWOJEJ pracy. Masz rację nie powinienem tego robić. Następnym razem będę bardzjej analizował artykuły i wszystko pisał sam.

Dziękuję za pomoc.

Ja myślę że autorów plagiatów trzeba w jakiś zorganizowany sposób prosić by wrzucali linki na stimi. Może PC bot mógłby zostawiać im taką wiadomość?