Sort:  

U mnie na blacie kuchennym bulgoce właśnie butla piątka. Z winogron zebranych po pierwszych przymrozkach. Jutro ściągam znad osadu. To ci jest dopiero tanie wino. :D

Może kiedyś w przyszłości sam będę robił wino, ale póki co muszę się zadowolić ze sklepu :D

@bowess to ci jest dopiero najlepsze wino ever... Jak już będzie gotowe mam nadzieję, że zaserwuje szybko nam wirtualną lampkę 🍷

Pokażę. :) Już zlane. Oczywiście spróbowałam i stwierdzam, że lekko zmarzłe winogrona miały masę cukru. Wyjdzie prawdopodobnie wino mocne i słodkie - jak znalazł na glögg, sangrię i grzańce.

Wolę jednak wina mniej słodkie i mój jak do tej pory najciekawszy wyrób to wino akacjowe półwytrawne. :)

Ja zaś smakosz słodkich, myślę, że byśmy doszły do konkluzji 😉

O, na pewno. Zwłaszcza że mój mąż twierdzi, że akacjowe to typowe wino damskie. :)

Hahaa dobrze mówi, polać mu😉🙊