Jak zostałem Mikołajem

in #polish6 years ago

Przychodzi ten jeden dzień w roku kiedy trzeba przywdziać czerwony uniform i jeździć z prezentami. W tym roku padło na mnie i było to ciekawe przeżycie. Zaczęło się od odwiedzin u dziadków, gdzie każdy dostał symboliczny prezent, następnie do najmłodszych członków rodziny. Widząc uśmiech na ich twarzach uświadamiamy sobie, że istotą tego dnia jest radość z dawania upominków nawet tych najdrobniejszych, gdyż liczy się gest. Największą nagrodą dla mnie była właśnie ta radość na ich twarzach. Zachęcam was wszystkich aby włączyć się na przyszły rok i stać się czyimś Mikołajem nie ważne czy dla dzieci, rodziców, przyjaciół czy dziadków aby na ich twarzach zagościł uśmiech :)

mikołaj.jpg

Jakość zdjęcia nie najlepsza, gdyż telefon odmawia mi posłuszeństwa :)

Sort:  

Ta maska jest taka trochę... przerażająca :)

Na początku wierzysz w Mikołaja
Później nie wierzysz
Przebierasz się za Mikołaja
Wyglądasz jak Mikołaj
Ja już jestem przy 3 fazie więc strój musiałem sobie jakiś strój zorganizować, a maskę w przyszłym roku mam zamiar zmienić :D

Mam znajomego Św Mikołaja, to równy gość. => Wszystkie Mikołaje to równe chłopaki ;-)

Misiek w torebce jest cool. Będzie dużo radości.

Buon compleanno

A mikołaj też dostał jakiś prezent :) ?

Dostał zegarek :)

łooo :P no to pod choinkę prezenty będą na pewno na czas ! :D