You are viewing a single comment's thread from:

RE: Miałem 69 lat i postanowiłem się odmłodzić ;)

in #polish6 years ago

A propos, szukając materiałów do nowego posta, znalazłam ostatnio ciekawą aplikację do biegania. Zamiast biegać dla samego biegania, uciekasz przed zombie ;) Aplikacja wykorzystuje GPS i elementy Twojego otoczenia, żeby wprowadzić Cię w stan gry ;)

Sort:  

:D Ciekawe! Aż wygooglowałem - chodzi o Zombies, Run!? Jak już osiągnę jakiś poziom biegowy to może ją wypróbuję. Ma fajne recenzje, dzięki za pomysł ;)
Co do biegania dla samego biegania - zawsze miałem z tym problem, właśnie brak jakiegoś celu i chyba przez to zapał znikał. Tym razem nakreśliłem sobie konkretne cele sportowe - tak jak pisałem w poście - po to aby uniknąć drugiego rodzaju efektu w stylu "jest zredukowana waga, mogę odpuścić".