Zaglądam tu od czasu do czasu :)

in #polish5 years ago

Siema.

Dawno nic nie pisałem i w dalszym ciągu jakoś nie mam weny. Nawet nie wiem czym ciekawym mógłbym się z wami podzielić, pomimo że ostatnio bardzo dużo rzeczy dzieje się w moim życiu, dużo zmian i często czasami za wszystkim nadążyć, ale nie wiem czy kogoś w ogóle by to interesowało i raczej nie jest to coś o czym mógłbym tak lekko i na luzie napisać . Co prawda ostatnio częściej tu zaglądam, ale niestety czasu wystarcza mi tylko na zostawienie upvote dla polskich twórców, którzy cały czas zamieszczają bardzo interesujące posty. Jestem pełen podziwu dla tych najwytrwalszych, których posty cały czas stoją na bardzo wysokim poziomie. Co prawda moja up'y nie mają wartości, ale może choć w małym stopniu taki mały up z mojej strony kogoś ucieszy :)

Trzymajcie się :)

blur-close-up-composition-270238.jpg

Sort:  

fajnie, że chociaż od czasu do czasu tu wpadasz :)
każdy ma jakieś życie i różne jego zakręty. całkowicie zrozumiałe jest - czemu lub komu dajemy pierwszeństwo.
trzymam kciuki, by Ci się wszystko ułożyło i byś znalazł więcej czasu na steemit :)

Cześć!
Witaj na tagu #pl-emocjonalnie. Cieszę się, że dołączasz do emocjonalnej strony Steema. Mam nadzieję, że zostaniesz tu na dłużej.


Autorzy postów na naszym emocjonalnym tagu są nagradzani głosem noisy, diosbot oraz planter.
@nieidealna.mama