1 SBD dla każdego kto zagłosuje na STEEM

in #polish6 years ago (edited)

steem.png

  • idz na http://contest.gonetcoins.com/
  • zagłosuj na STEEM
  • potwierdz email i zrób screenshot (numer musi być > 8140)
  • wrzuć screenshot w komentarzu
  • resteem
  • ja przesyłam Ci 1 SBD

Edit. Maksymalnie 2 głosy per konto, nie oddawajcie zbyt wielu głosów z tego samego IP, nie używajcie VPN-ów, głosy będą podlegać weryfikacji i mogą zostać odjęte a nam nie o to chodzi

Uwaga od teraz JEDNO KONTO - JEDEN GŁOS

coins.png

Sort:  
There are 3 pages
Pages

Żeby wszystkie osoby, które biorą w tym udział dały upvote'a......

A gdyby...?
Twoja reprymenda pomogła, tylu głosów (bez kupowania jeszcze nie miałem)

Miczelo, jak tam noga? xd

A tam to nie noga to piszczel XDDD

Dziś wysyłam kolejny :)

Edit: Drugi legitny głos z tego samego konta

@samarek69 byłam chyba zaraz po Tobie, sądząc po numerku :)
.

IMG_2567.jpg

spróbuję jeszcze z innego adresu

No sekundę albo dwie 😉 nie wiem czy się da z innego adresu, ja mam zablokowane głosowanie na 24h

MWSnap024.jpg
Trzeba zmienić urządzenie i e-mail i można głosować dalej

https://steemd.com/tx/adbc996e6c4a48dcf7944b0b2daec8fb182066f3
tak, można głosować z wielu adresów, płacę za każdy unikalny głos

tak, ja tez musiałam zmienić urządzenie, i poszło z innego:
.

IMG_2578.jpg

Please be reminded that each user can only vote once per project PER DAY. Any vote that does not comply with this rule will be removed from the count. Netcoins is in the process of removing invalid votes, so please note that the number of votes you see for each project below may not reflect the real number or final count.

Obawiam się, że mogą mieć jakiś system, który sprawdza czy nie ma wielu głosów z jednego IP.

Trudno, ale powinni też wiedzieć że tego samego ip używa cała rodzina

Wystarczy wyczyścić ciasteczka czyli przeglądarkę i masz ponowne głosowanie nowy email i śmigać :)

dzięki @mmmmkkkk311, ale czekaj czekaj ..
ileś Ty mi tej kasiory wysłał?
nie umiem liczyć, ale na pewno za dużo!
wieczorem Ci odeślę z powrotem :)

teraz już STEEM prowadzi!
ale do kiedy trwa głosowanie? chyba do dzisiaj do północy?
to jeszcze wszystko sie może zmienić :I

Ja także zachęcam ludzi do głosowania na STEEM.
Jeżeli wygramy to dla wszystkich będzie lepiej.
Super, że tak się starasz i działasz na rzecz wszystkich którzy posiadają STEEM.
Screenshot (76).png

Screenshot (75).png

No to jedziemy kolejny :)
Dużo nam nie brakuje i uruchamiać wszystkie e-maile :)
JPEG595.jpg

VERGE tez sie podciągnęło!
brakuje nam teraz 82 głosów!

No i skończyły się maile :>
Dawajcie bo VERGE nas prześciginie!
Screenshot_2018-10-19-18-15-31-054_com.android.chrome.png

To dokładam i mogę jeszcze kilka emeili :)
JPEG596.jpg

JPEG597.jpg

Już zagłosowałem, zatrzymaj sobie 1 SBD :)

Udało się jeszcze wyciągnąć dwa maile od sióstr :P

mk3mail.png

mk4mail.png

to jeszcze 2 i wystarczy prowadzimy ponad 50 oczek :)
JPEG598.jpg
JPEG599.jpg

nic nie jest jeszcze przesądzone, Verge tak łatwo się nie podda
x2
https://steemd.com/tx/bf329cadc4813578c818379207e03cb7652c86d0

aaa.png

Kolejny głos oddany. Widzę, że wyprzedziliśmy VERGE, bo wczoraj jak głosowałem jeszcze STEEM był 2. :D

oni tak łatwo się nie poddają, różnie jeszcze może być
https://steemd.com/tx/cfa19dc293e4c21df9acd0e4aeab5b1d8c2938da

To ja dorzucę swoje 3 grosze :D
Chociaż tak naprawdę to oddałem już 4 głosy. Jutro też wypłacasz po 1sbd? Screenshot_2018-10-19-18-26-12.png
Screenshot_2018-10-19-18-56-25.jpg
Screenshot_2018-10-19-19-18-42.jpg

ten screen nie udowadnia niczego, ale wierzę Ci
https://steemd.com/tx/667b5a40c05db63ad4a70393aff43ee3b5fe3c00

w sensie jak nie udowadnia? To są 3 screeny z tego co pojawiło mi się po kliknięciu w link na email.

chodzi mi o brak słowa "Voted" ale nieważne

właśnie w sumie ważne. bo ja głosowałem pierwszy raz to było voted i odliczanie. Teraz tak patrząc po screenach innych to zauważyłem. Ciekawe w takim razie czy policzyło te moje trzy dodatkowe głosy. W sumie jeszcze jedna osoba ma tutaj screen taki jak mój. Ale z drugiej strony jak sprawdzam ten pierwszy mój email to mam, że mogę głosować ponownie za 16h a te 3 mam po 23h. Więc powinno je zliczyć.

:)

There are 3 pages
Pages