#perpetuummobile - reaktywacja w zmienionej formie, liczę na uczciwość.

in #polish5 years ago

W nowej wersji PM każdy członek społeczności #polish będzie miał szanse otrzymać darmowe SBD na użycie bota, by głosować na posty (innych użytkowników, nie własne) które jego zdaniem na to zasługują, bez względu na to jakie tagi będą one zawierać . Jedyny wymóg to tag #polish. Tak więc znika stała funkcja opiekuna tagu. Rekrutacja i weryfikacja tych osób będzie bardzo prosta:

  • Trzeba dostać się na białą listę bota (whitelist), w tym celu należy napisać komentarz pod ostatnim moim postem o treści: whitelist

  • Ja zadecyduję o tym kogo dodać do whitelist, komu, kiedy i ile wysłać SBD

To ostatnie będzie uzależnione od tego ile zarabia komercyjna wersja bota, więc zachęcam do jego używania (chyba jako jedyny gwarantuje od 30% do 50% zysku za użycie)

Po wykorzystaniu przesłanych SBD należy opublikować raport z tagiem #perpetuummobile który otrzyma mój upvote.

Zanim zaczniemy:

Na początek zapraszam do współpracy osoby/konta powszechnie znane i lubiane: @fundacja @rozku @santarius @grecki-bazar-ewy. Czekam na potwierdzenie w postaci komentarza: whitelist

Na koniec polecam nowy cover mojej ulubionej artystki która w przeciwieństwie do wielu polskich artystów nigdy nie namawiała europosłów do wprowadzenia cenzury i zamordyzmu w internecie, nie jest też lewicową feministką ani aktywiską LGBT, walczącą o wprowadzenie do żłobków, przedszkoli i szkół wytycznych WHO w sprawie edukacji seksualnej.
Czy mogę jeszcze jakoś państwu pomóc?

Sort:  

Whitelist.

@codziennik to konto kolektywne zarządzane przez zespół Codziennika (3 osoby). Do tej pory @codziennik nie miał wsparcia z Perpetuummobile, ale bardzo chcielibyśmy to zmienić. Wspierane będą posty osób związanych z Codziennikiem. Czy będzie to dla Ciebie ok?

Zgłaszajcie się pojedyńczo a ja w miarę możliwości będę dawał szansę każdemu kto się zgłosi. VP jest ograniczona i pewnie trzeba będzie trochę poczekać na transfer. Co do kont grupowych to jedynym z obecnie istniejących które zdecydowałem się wspierać jest @fundacja, dlatego że jest to miejsce istniejące fizycznie, skupiające ciekawych ludzi z ciekawymi inicjatywami.

!tipuvote hide

Zgłaszam się. Whitelist

Zgłaszam gotowość do działania i dziękuję za zaufanie :)

whitelist

Whitelist. By żyło się lepiej wszystkim!

Whitelist

Posted using Partiko Android

Fajnie że zdecydowałeś się na kontynuację PM ;)

Whitelist

Wchodzę w to
whitelist

Transfer 7

Dziękuję

Nadal chcę podbijać najlepsze posty i rzetelnie robić raporty... Uważam, że nowa forma jest bardzo dobra.

Whitelist

whitelist

Hmm, myślałeś nad stworzeniem swojego Tokenu na Steem Engine? Obecnie używam (w zamian za reklamę) tokenów JAR - Są to tokeny Jarunik które dają jego 100% upvote w zamian za wysłanie ich do niego. Ma to swoje wady i zalety, ale pomysł ciekawy. Natomiast co do samego whitelist, to ja też się zgłaszam.

whitelist

Z tym, że od razu zaznaczam, skupiać się chcę raczej na treściach które trafiają do szerszego odbiorcy, po głowie chodzi mi nagradzanie wejście jakimś artykułem na główną wykopu, publikację w dużym fanpage itp. Chciałem robić to ze środków prywatnych, ale jeśli chciałbyś dołączyć to byłoby miło. Jeśli nie - bez urazy, ostatecznie kurator (w mojej ocenie) jakoś rozmył się z PM - nie było komu się nim zajmować, ale też inni kuratorzy w miarę dobrze ogarniali posty.

P.S. Myślałeś nad stworzeniem jakiegoś banneru? Łatwiej byłoby promować Twojego bota.

Za mało SP żeby myśleć o tokenach i bannerach.

Dokładnie... spośród całej masy wydmuszek, jakie są, jest tylko kilka dobrych i w tym jeden cardboarda, który zawsze przykładał wagę do swojego projektu. Śmieszne jest kiedy #polish jest w rozsypce i zastanawia się nad tworzeniem kolejne bezwartościowe tokeny czy projekt, zamiast się skupić na społeczności. Kto będzie spierał projekt, jak ledwo co kilka osób na krzyż siedzi na steem i stuka w klawiaturę.

Jak zawsze zapał jest tylko brak dyscypliny i konsekwencji w działaniach. Nie to żebym coś sugerował i miał przeciw tylko zwymyślanie kolejnych projektów bez pokrycia wiarygodności publicznej?

Co do #perpetuummobile ciekawie by było jakbyś, dał możliwość nowym osobą działać np: julietlucy, anshia no i za, bo nic powiedzieć złego nie można fundacja, rozku czy grecki-bazar-ewy.

Pomysł jest taki by zaangażować więcej osób, to jednak oznacza że nie będzie stałych kuratorów, więc po opublikowaniu raportu pewnie trzeba będzie trochę odczekać w kolejce zanim otrzyma się nową transzę SBD. Dodatkowo, gdy zauważę jakieś nadużycia to nie mówiąc nic (nie robiąc gównoburzy) zakończę współpracę z daną osobą

Bardziej chodziło o token czysto techniczny tzn wysyłasz go do mnie, a ja daje automatyczny upvote niż o jakieś innowacje i inwestycje.

Przyszedł mi do głowy pewien pomysł ale czy coś takiego by działało z botem który ja używam? W nim można wykorzystać tylko STEEM i SBD. Pewnie są potrzebne jakieś przeróbki

Pewnie tak, ale z drugiej strony kupują od Ciebie tokeny i dostajesz kasę od razu + mogą sobie spekulować na nich.

Zgłaszam chęć - whitelist

Chętnie wezmę udział - whitelist

Zgłaszam chęć udziału - whitelist

Posted using Partiko Android

Whitelist.

@fundacja to konto kolektywne zarządzane przez zespół FTMiW. Musimy zatem wiedzieć kogo możemy upvote'ować. Do tej pory stosowaliśmy zasadę, że posty @fundacja nie były w ogóle podbijane. Wspierane natomiast były posty osób związanych z FTMiW. Czy jest to dla Ciebie ok?

I druga kwestia. Czy należy się rozliczać z własnego SBD wydanego na podbicie postów?

Wspierane natomiast były posty osób związanych z FTMiW. Czy jest to dla Ciebie ok?

tak

Czy należy się rozliczać z własnego SBD wydanego na podbicie postów?

nie

Transfer 10

a co mi tam to nie Jow :D :D - whitelist.

whitelist

whitelist

Posted using Partiko Android

Transfer 7

Dzięki

Posted using Partiko Android

🎁 Dear @mara116,

SteemBet Seed round SPT sale is about to start in 2 days!

When our started the development of SteemBet Dice game, we couldn’t imagine that our game would go so viral and that SteemBet would become one of the pioneers in this field.

In order to give back to our beloved community, we’ll distribute 4000 STEEM to SPT holders immediately after Seed sale. Plus, investors in this earliest round will be given 60% more tokens as reward and overall Return on Investment is estimated at 300%!

Join the whitelist on SteemBet webiste now and start investing! Feel free to ask us anything on Discord https://discord.gg/tNWJEAD

spt-sale-2-day.jpg

Ciekawy pomysł, MK ;)
Zgłaszam się, whitelist

Posted using Partiko Android

A co się będę, skoro i tak głównie przeglądam tego radosnego polisha, to czemu nie spróbować

Whitelist

Posted using Partiko Android

Dobrze, że następują zmiany.
Mam nadzieję, że też się załapię i będę mógł głosować na innych.
Z góry dziękuję :)

Whitelist

Whitelist

Transfer 7

Dziękuję za zaufanie, teraz zakasam rękawy i do roboty.

Aloha, zgłaszam swą skromną osobę: whitelist.

Posted using Partiko Android

Cieszę się, że tagowe szaleństwo trochę się ukróci i będzie można się skupić nad treścią, a nie żeby zawrzeć odpowiedni tag ;)

Liczę na rozsądek społeczności.

Super! Dzięki że jednak chcesz reaktywować-reformować swój projekt! :)

Wow niesamowity dzieciak <3

nie zgłaszasz się?

Zgłosiło się już wielu. Wydaje mi się że lepiej kumulować niż rozdrabniać, więc lepiej jak będzie mniej osób mogących zagłosować, ale z większą siłą. Przynajmniej obecnie gdy jest tych postów na polish po prostu dość mało...
Dzięki za pytanie, bo przypuszczam że to znaczy iż byś mnie wpisał ;)

Posted using Partiko Android

pewnie że bym wpisał, im więcej osób się zgłosi tym większy wybór będę miał przy podejmowaniu decyzji komu wysłać SBD, dodatkowo osoby z whitelist mogą korzystać z płatnej wersji bota, 1 SBD max.

Aha, czyli bez whitelisty nie można za swoje kupować głosu gdybym zechciał? Hmm

Whitelist

Posted using Partiko Android

Coś się kończy i coś się zaczyna!
Powodzenia w kolejnej wersji projektu, oby obeszło się bez nadużyć i oszustw. I oby jego działanie nie dzieliło użytkowników.
Twój post został podbity głosem sp-group-up, kurator @julietlucy.

przy następnym restarcie bota usunę wasz tag z blacklist, jednak osoby publikujące na weku nadal tam zostaną

A gdzie ta lista blacklist ? Albo kto jest na niej ?

nie jest jawna, nie chcę wzbudzać niepotrzebnych kontrowersji

O ile źródłem Twojej blacklisty był raport fatesick'a (z tego co pamiętam, to tak właśnie było), to chciałem Cię jedynie poinformować, że jakieś 90-95% osób z tej listy już nie publikuje na weku. O ile publikują dalej na steemit, to może warto byłoby zweryfikować blacklistę, i dać im szansę na lepszy zarobek na steemit? (to taka moja luźna myśl) .

Dlaczego piszesz "odeszliście"?
Ja jedynie zasugerowałem, że niektórzy mogliby chcieć być wynagradzani również przy użyciu PM, a - przez niesłuszne pozostawanie na blackliście - ta możliwość jest im odebrana.

To dobrze, że doszedłem z WeKu. Ale nie zamierzam się zgłaszać na Whitelist, ponieważ z publikowaniem na Steem też już skończyłem.

Powodzenia z projektem.

skoncentrowałeś się za to na flagowaniu, również powodzenia

Pierwsza flaga, już nie dramatyzuj :)

Po prostu się nie zgodziłem co do wysokości zarobku. Nie po to idzie mój Steem Power oddelegowany do Tipu. Trzeba było kupić głos za większą kwotę :)

Pierwsza flaga, już nie dramatyzuj :)

spoko

Juź dobzie, juź dobzie... Juź nie płakuniaj, zdjąłem flagę. Zdjąłem flagę, zarób sobie te 0.005 SBD więcej.

Z publikowaniem skończyłeś ale może przejmiesz tag pl-muzyka i zostaniesz tam kuratorem.

Nie.

#perpetuummobile - reaktywacja?

HA!
i kto cały czas wierzył, że projekt nie zniknie, kto?
:D

"JA WIEDZIAŁEM ŻE TAK BĘDZIE!" (Grzegorz Halama - Śpiworki)

nie zgłaszasz się?

whitelist. i działamy dalej.
dzięki :)

Mi możesz pomóc. @pawel1234 jestem dwa tygodnie na steemit i chciałbym nawiązać kontakt z wami. Ale nie wiem jak się na czat zalogować.

na steem.chat trzeba zarejestrować nowe konto

whitelist

Posted using Partiko Android

Whitelist

:)

Posted using Partiko Android

Whitelist

:)

Posted using Partiko Android

Transfer 7

Dziękuję! :)

whitelist

 5 years ago  Reveal Comment