You are viewing a single comment's thread from:

RE: „...Mam jeszcze wiarę, odmieni się los...”

in #polish4 years ago

W sumie masz rację, natomiast mną wciąż miotają sentymenty, bo od STEEM'a wszystko się zaczęło i nie jest to STEEM'a winą, że "Słoneczko" go swym "blaskiem chciwości spaliło".
Ja z kolei, choć jestem zaledwie biernym użytkownikiem obydwu platform, postanowiłem sobie, żeby wspierać polską społeczność moim upvote'owaniem - czy tu, czy tam.
Kto wie, może "podszepty Smoczego Języka" skończą się w końcu i Justin, który chciał zbić na STEEM'ie kapitał, widząc niesamowitą reakcję społeczności, polegającą na jej odpływie 😀, może porzuci STEEM'a...

Albo inaczej to ujmę - doceniam wysiłki autorów za to, że starają się publikować własne treści, czy tu, czy tam.
Ja nic nie tracę upvote'owaniem, a zawsze dosypię trochę zierenek do większej kupki kuracji, która z kolei może motywować autorów do dalszego postowania.

Taka jest moja linia obrony 🤪

Sort:  

No i miło.
Oby podkulił ogon i wycofał się ze swojej "inwestycji".
Najlepiej ze stratą ku pokrzepieniu serc tych, którzy wierzyli w ten projekt, a którzy zostali zawiedzeni nawet przez część jego twórców.
Nie ma litości dla takich "dżastinów"!!! 😂