You are viewing a single comment's thread from:

RE: O sobie samym... (trochę z przymrużeniem oka)

in #polish6 years ago

Cześć @saunter. Dziękuję za Twój komentarz.
Wiesz, to programowanie, jak w to wierzę, to fantastyczna rzecz... Nie tylko, że można całkiem nieźle na tym zarabiać (wszak deficyt programistów coraz bardziej staje się widoczny), to jeszcze - oczywiście jeśli jest się rzeczywiście wystarczająco dobrym programistom - można robić to zdalnie...
Mi osobiście marzy się kiedyś przerobić jakiegoś "dostawczaka" na kampera i podróżować po świecie. A moim jedynym naówczas zmartwieniem byłby tylko dostęp do Internetu ;)
Oczywiście, jak o tym wspomniałem w moim "przywitaniu" na Steemit'cie, jestem mężem i zarazem ojcem dwulatka, więc raczej nie uda mi się "dać nogi", ale i tak, jakżesz pięknie możnaby się uniezależnić od pracy na etacie...
Ha (!), właśnie przypomniał mi się pewien fragment z Pana Tadeusza, który, pozwól, nieco zmodyfikuję: "...zrobiłem już postanowienie, I dalbóg, @saunter, już go nie odmienię"!
Tak więc, bez względu na wiek i kupę obowiązków, biorę się za to. Myślę, że zajmie mi z dwa lata nauka, nim uda mi się gdzieś "zaciągnąć" na początek jako Junior Developer, ale potem to już tylko z górki ;)
No cóż, pozdrawiam Cię i życzę udanej wyprawy, gdziekolwiek się wybierasz. Obyś jak najwięcej zaczerpnął z życia podczas Twej podróży.

Sort:  

W takim razie będę Twoją ścieżkę obserwował, bo kto wie, być może podążę całkiem podobną i ta obserwacja będzie mi pomocna :) Fajnie, że dołączyłeś na Steemie! Wpadnij czasem na steem.chat. Aha, i moje konto po polsku to @saunter-pl :)