You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dzień dobry! Chcę poznać HIVE :)

in #polish2 years ago

Hej! Witaj ponownie! Zaczynałem na Steemit, przeszedłem na Hive za dużą grupą znajomych mi osób i nie zauważyłem różnic a jedynie te na plus - chyba mniej tu podbijania postów przez stronki z botami, ale to tylko moje odczucie może, bo ja tego nie robię (a tam mi się zdarzało ;))...
Poza tym jest sporo nowości - tworzenie swoich kolekcji postów na przykład ( CCC - curated content collections ) co jest w zasadzie Twoją własną kolekcją postów Twoich i lub innych, pogrupowanych tematycznie albo jak tam chcesz - taka forma porządkowania treści, ciekawa sprawa.
I jak wspomniałeś są communities, co w zasadzie działa jak "grupy" na fb - można postować na stronkach communities przez co wszyscy co są w danej grupie widzą Twój post - myślę, że warto poszukać jakiegoś dla siebie i popróbować jak działa. Ja obecnie postuję tylko na swoim profilu ale myślę, że to opcja która może zwiększyć zasięgi, bo w tematycznych communities siedzą ludzie do których normalnie byś raczej nie dotarł a tam możesz łatwo podsunąć im posta i może zdobyć nowe poparcie.

Działaj, dla mnie Hive sprawdza się bardzo dobrze, osobiście nie używam zewnętrznych programów do monitorowania, więc nie podrzucę nic więcej ciekawego ;).

Pozdro!

Sort:  

Dzięki wielkie za wyjaśnienia. Te communities mogą być warte uwagi, poświęcę więc czas na ten temat i może znajdę swoją społeczność :)