Emerald Village, Lost City ( Zaginione Miasto )

in #polish7 years ago

Zdjęcie 17.09.2017, 11 23 51.jpg
(Emerald Village, NC 2017)

Emerald Village is located in Little Switzerland in North Carolina. It is a a group of gem, mining, and historical attractions nestled deep in the Blue Ridge Mountains. Emerald Village is home to 12 historic real US mines. For those who loves minerals and rocks that would be dreamland to explore! Besides searching for valuable stones and visiting Museums around Little Switzerland and Emerald Village it is plenty breath taking views! 

It's crazy how easy it is to pass by this place and not even notice it. When I mention to some locals how impressed I was by this spot, they didn't even know it existed! To be honest I found it by an accident. I was planning to explore famous Crab Tree Falls in Blue Ridge Parkway. I didn't want to follow linear highway, so I chose to listen to my GPS ( I know how dumb idea that was..). I was driving for ever... with no sign of Crab Tree falls whats so ever.. when I finally saw a small sign saying that on my left will be a gift shop. Thank god for this little wood house and people working in it! Not only they convince me to stay and explore amazing mining museum but for the future they even prepared a small map for me to, how to get to Crab Tree Falls! 

Seriously Folks! You better plan a trip to North Carolina.. it is so amazing State!! 

_______

Emerald Village znajduje się w "Małej Szwajcarii" w Północnej Karolinie. Jest to skupisko kamieni szlachetnych, górniczych oraz historycznych atrakcji położonych głęboko w Górach Blue Ridge. Emerald Village mieści 12 zabytkowych amerykańskich kopalni. Dla tych, którzy kochają minerały i skały jest to wymarzone miejsce do ekspedycji! Poza poszukiwaniem cennych kamieni i zwiedzaniem muzeów wokół "Szmaragdowej Wioski" możecie podziwiać zapierające dech w piersiach widoki!

Niesamowite jest to, jak łatwo jest przejechać obok tego miejsca, i nigdy go nie odkryć. Kiedy wspomniałam niektórym lokalnym mieszkańcom, jak bardzo byłam pod wrażeniem tego miejsca, nawet nie wiedzieli o jego istnieniu! Szczerze mówiąc, znalazłam się tam przez czysty przypadek. Generalnie planowałam odwiedzić słynny "Crab Tree Falls" w Blue Ridge Parkway. Nie chciałam skorzystać z autostradt liniowej, gdyż wiedziałam że z jej ograniczeniami prędkości zajmie mi to wieki,  więc skupiłam się na wskazówkach GPS (teraz wiem, jak głupi był to pomysł ). Trasa wydawała się być bez końca, trwała wieki ... bez żadnego znaku informacyjnego o wodospadzie czy kierunku jaki musiałabym obrać. Aż do momentu kiedy wreszcie zauważyłam mały znak mówiący, że po mojej lewej stronie będzie sklep z pamiątkami. Dzięki Bogu za ten mały drewniany przybytek i ludzi w nim pracujących! Nie tylko przekonali mnie oni do zwiedzenia muzeum górniczego, ale i na przyszłość przygotowali dla mniemapę, jak dotrzeć do "Crab Tree Falls"!

Poważnie Ludziska, każdy z was powiniem zaplanować wizyte w Karolinie Północnej! Co za nie samowity stan!

(Emerald Village, NC 2017)

Zdjęcie 17.09.2017, 11 10 45.jpg

Sort:  

@eileenbeach has voted on behalf of @minnowpond. If you would like to recieve upvotes from minnowponds team on all your posts, simply FOLLOW @minnowpond.

    To receive an upvote send 0.25 SBD to @minnowpond with your posts url as the memo
    To receive an reSteem send 0.75 SBD to @minnowpond with your posts url as the memo
    To receive an upvote and a reSteem send 1.00SBD to @minnowpond with your posts url as the memo

Pięknie tam, aż Tobie zazdroszczę takich wycieczek

Dzieki @andzi76 . Naprawde jestem mile zaskoczona Karolina Pl. Ale przeciez w naszej Polsce tez jest wiele niesamowitych miejsc za ktorymi z koleji ja tesknie! :)

Ja też tęsknię za Polską, mieszkam w Holandii a tu nawet zbierając grzyby w lesie można dostać mandat, za niszczenie runa leśnego

Zazdroszczę! masz więcej fotografii z tamtego miejsca?

hey @kamilkowalski , mam jeszcze z dwa dobre ujecia ktore za jakis czas na pewno tutaj opublikuje. Ale nie ukrywam ze musze zainwestowac w nowy aparat. (od kiedy zostalam jedynie z kamera w komorce... moje pole zostalo zawezone co do kadrow... :( )

To to czekamy na dwa pozostałe zdjęcia :)