Be fit Or be Dead #12.2020 - 31.03

in #polish4 years ago (edited)

2.jpg


ENG/PL

Of course -

I could mention the recent beautiful warm days, while sitting in a warm home, and waiting for the arrival of this real, beautiful spring. But it's not in my nature. The workout will not do itself.

For the cold prevailing in my "gym" I have one solution - more hard workout to warm up :)

Oczywiście - mógłbym sobie wspominać niedawne piękne ciepłe dni, równocześnie siedząc w ciepłym domu, i czekając na przyjście tej prawdziwej, pięknej wiosny. Ale to nie jest w mojej naturze. Trening sam się nie zrobi.

Na zimno panujące w mojej "sali ćwiczeń" mam jedno rozwiązanie - trzeba mocniej trenować, by się szybciej zagrzać :) I z tą myślą, prócz tradycyjnego treningu na orbitreku, na rozgrzewkę wykonałem pół godzinną "gimnastykę".

I divided the workout into two parts. In the first part I did:

  • 4 sets of 20 lunges without load
  • 4 sets of 10 leg lifting overhangs
  • 4 sets of 10 repetitions of deadlift with low load
  • 4 sets of 20 squats
  • 4 sets of 20 bending arms with weight
  • 4 sets of 20 jumping jack

This set of exercises gave me a good warm-up, and burn 300 calories.

Rozdzieliłem trening na dwie części. W pierwszej część wykonałem:

  • 4 serie po 20 wykroków bez obciążenia
  • 4 serie wznoszenia nóg wisząc na drążku (po 10 powtórzeń)
  • 4 serie martwego ciągu z małym obciążeniem (po 10 powtórzeń)
  • 4 serie po 20 przysiadów
  • 4 serie po 20 uginań ramion z obciążeniem
  • 4 serie pajacyków

Ten zestaw dał mi możliwość porządnej rozgrzewki. Do tego spaliłem 300 kalorii.




3.jpg


4.jpg


Then I went to workout on an elliptical cross trainer.

I chose a training program that gave me a lot of changes, and I set the load level to 5 by default.

Kolejną częścią treningu był orbitrek. Wybrałem program treningowy z wieloma zmianami, a poziom obciążenia ustawiłem standardowo na 5.



5.jpg



The workout on an elliptical cross trainer lasted an hour, and it went very well. Despite the earlier half-hour "gymnastics", I had a lot of energy and could train hard. Thanks to this, I spent almost half of my training time in the fat burning zone, and I spent 15% of my training time (9 minutes) in the aerobic zone.
I like blue and green the most :)

Trening na orbitreku trwał godzinę, i udał się bardzo dobrze. Pomimo wcześniejszej półgodzinnej "gimnastyki" miałem sporo energii, i mogłem mocno przycisnąć. Dzięki temu prawie połowę czasu treningu spędziłem w strefie spalania tłuszczu, a do tego 15 % czasu treningu (9 minut) spędziłem w strefie aerobowej.
Najbardziej lubię niebieski i zielony kolor :)



7.jpg


8.jpg


Summarizing:

During an hour workout on an elliptical cross trainer, I burned 766 calories, which in combination with the previous exercises gives me a pretty good result - over 1000 calories burned. Today I will try to repeat this result.

Podsumowując:
podczas godzinnego treningu na orbitreku spaliłem 766 kalorii, co w połączeniu z wcześniejszymi ćwiczeniami daje mi całkiem niezły wynik - ponad 1000 spalonych kalorii. Dziś postaram się powtórzyć ten wynik.



6.jpg