Be fit Or be Dead #39.2020 - 26.08

in #polish4 years ago

01.jpg


"Jedna jaskółka wiosny nie czyni"

ale skoro wybrałem się już na rower z myślą o jeździe treningowej, to może coś z tego będzie ;)


02.jpg


03.jpg


04.jpg



Od mojego ostatniego treningu minęło sporo czasu.
Bieganie po plaży powinienem dodać do mojej serii BfObD, ale powiedzmy, że był to tylko taki wakacyjny wybryk ;)

Wczoraj wsiadłem na rower z myślą o konkretnym treningu.
Nie zrobiłem wielu kilometrów, ale zmęczyłem się porządnie, więc myślę, że (jak na początek) poszło całkiem nieźle.

Gdyby mnie noc nie zastała, to dystans byłby zapewne lepszy ;)


Screenshot_20200826_072408.jpg


Jest spora różnica między light'owym pedałowaniem dla relaksu, a porządnym wyciskiem treningowym na rowerze.
Dzisiejsze zakwasy w nogach pokazują mi, że dobrze wykorzystałem te 50 minut jazdy.