ROZPOCZĘCIE ROKU 2022

in #polish2 years ago

Hej!
Jeśli chodzi o Święta Bożego Narodzenia, to minęły mi bardzo szybko, odpoczęłam, oglądałam filmy,czytałam książkę,grałam w Scrabble z rodziną i chodziłam na długie spacery.
Później nadszedł Sylwester.Spędziłam go razem z moimi przyjaciółkami.Dużo grałyśmy w gry i rozmawiałyśmy,natomiast o północy wyszłyśmy razem z szampanem na dwór by oglądać piękny pokaz fajerwerków🥳🤩🎆🎆
Niestety pogoda nas nie rozpieszczała bo cały czas padał deszcz.
Zrobiłam parę zdjęć i nagrałam filmik lecz mój aparat w telefonie praktycznie w ogóle sobie nie radzi w gorszych warunkach oświetleniowych :/.

269657042_3072619126391977_2330763873418746680_n.jpg

Osobiście rok 2021 nauczył mnie bardzo dużo,m.in. Że najpierw trzeba postawić na swój samorozwój,skupić się na tym co jest najważniejsze i co jest tu i teraz.Oprócz tego mam mnóstwo świetnych wspomnień i czuję że był to naprawdę dobry rok.Planów na 2022 rok mam kilka i będę się starała je zrealizować. Mam nadzieję że mi się uda! 😊

To tyle na dzisiaj, krótki post ale chciałam coś napisać od siebie w ten nowy rok.

Pozdrawiam i trzymajcie się :)

Sort:  

Niech pezynajmniej polowa tych planów sie zrealizuje!

Mam taką nadzieję! :)

Trzymam kciuki za postanowienia i plany na nowy rok :)

Congratulations @roksanaa805! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s):

You made more than 10 comments.
Your next target is to reach 50 comments.

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Check out the last post from @hivebuzz:

Happy New Year - Feedback from the first Hive Power Up Day of 2022
PUD - PUH - PUM - It's all about to Power Up!
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!