ULUBIEŃCY CZERWCA 2022

in #polish2 years ago

Hej

Dzisiaj przychodzę z innym postem niż poprzednie bo będą to moi ulubieńcy czerwca. Pomysł na ten post zaczerpnęłam z kanałów na Youtube. Będą się tutaj pojawiały róźne rzeczy, nie będzie określonych kategorii.

Lirene Sun emulsja ochronna do opalania SPF50+

Używam tej emulsji najczęściej do twarzy, świetnie mi się sprawdza, na zdjęciu możecie zobaczyć konsystencję która nie jest bardzo płynna, dla mnie jest to duży plus. Na początku używania wszystko super, świetnie mi się wchłaniał i nie pozostawiał lepkiej warstwy na skórze. Później pojawił się problem z rolowaniem ale kiedy pomiędzy myciem twarzy żelem a nakładaniem tego kremu odczekałam dobre 5 minut, problem zniknął. Teraz używam go codziennie, kiedy mam dni gdzie siedzę cały dzień w domu aplikuje krem nawet 3 razy dziennie. Ogromnym plusem i który w tamtym momencie skłonił mnie do zakupu była niska cena, 17,77 zł/100 ml to najlepsza cena spośród wszystkich SPFów w drogeriach.

290470983_1185713378874915_5564917589134772898_n.jpg

290788481_721232022468425_3117471161018969043_n.jpg

1 i 2 zdjęcie własne

Garnier Hair Food szampon do włosów Cocoa Butter Hair Food

Szamponów Garnier Hair Food używam już dobry rok, świetne szampony, starczają na długi okres czasu a co lepsze świetnie pachną, nie bez przyczyny podałam Cocoa Butter w tytule, bo według mnie jest to najlepszy zapach z wszystkich szamponów z tej serii, kojarzy mi się z mlekiem czekoladowym który piłam jako dziecko :p. Szampon super się pieni, włosy stały się miękkie i gładkie. Przestały się puszyć i są łatwe do rozczesania. Często można znaleźć go na przecenie.

352874_390625_1280_720.webp
Zdjęcie ze strony www.rossmann.pl

Essence Stay All Day 16h 11,99 zł

Korektor który był moim pierwszym jaki kupiłam po ponad 4 letniej przerwie od robienia makijażu. Poprzedni był tragiczny i bardzo źle wyglądał na mojej twarzy przez to też się zraziłam do korektorów. Jednak ten znowu przywrócił mi wiarę. Sprawdza mi się super kiedy chce postawić na lekki makijaż, lub żeby przykryć niedoskonałości. Mam ten jaśniejszy odcień (10) i jest to moje drugie opakowanie a ostatnie kupiłam 4 miesiące temu więc mogę z czystym sumieniem powiedzieć że jest wydajny jak na to że go dość dużo używałam.

291311678_396070639159874_835315745495282585_n.jpg
Zdjęcie własne

Mcflurry

Żeby nie było tak cały czas o kosmetykach to będzie też jedzenie – dzisiaj lód Mcflurry M&M’s o smaku waniliowym. Chrupiące kawałki cukierków M&M’s świetnie smakowały w połączeniu z lodami waniliowym. Musicie tego spróbować!! Cena niestety jest chyba jedynym minusem, bo kosztował ok 10-11 zł. Ale w ramach spróbowania i samemu ocenienia smaku myślę że warto 🙂.

349605-posypka-m-amp-amp-ms-na-www-1090x664px.png

zdjęcie ze strony mcdonalds.pl

Stranger Things sezon 4

Jako serial będzie to Stranger Things 4. Jutro(1 lipca) wychodzą ostatnie dwa odcinki: 8 i 9. 7 odcinków które wyszły prawie miesiąc temu były nieziemskie. Całkowicie coś innego niż poprzednie sezony, nowe postacie a także nowe wątki. Mnóstwo teorii co do ostatnich odcinków i szczerze nie wiem czego się możemy spodziewać. Mam tylko nadzieję na to że moje ulubione postacie nadal pozostaną w serialu.

Zebrałam dziś 5 rzeczy o których od razu pomyślałam tworząc ten post więc myślę że są to też najlepsze rzeczy które mogły się pojawić w 1 części tej serii. Ja na dzisiaj kończę i do zobaczenia w kolejnym poście! :)

291029092_588190159564065_2823365639812913414_n.jpg

Sort:  

Świetny progres w pisaniu postów! No i muszę spróbować tego szamponu :P

Dzięki wielkie!!

Congratulations @roksanaa805! You received a personal badge!

Happy Hive Birthday! You are on the Hive blockchain for 1 year!

You can view your badges on your board and compare yourself to others in the Ranking

Check out the last post from @hivebuzz:

Feedback from the July 1st Hive Power Up Day
The 7th edition of the Hive Power Up Month starts today!
Hive Power Up Day - July 1st 2022
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!

thanks :)

You're welcome @roksanaa805. 😊🌹

BTW, we need your help!
May we ask you to support our proposal so our team can continue its work?
You can do it on Peakd, ecency,

Hive.blog / https://wallet.hive.blog/proposals
or using HiveSigner
https://peakd.com/me/proposals/199

Your support would be very helpful.
Thank you!

You're welcome @roksanaa805. 😊🌹

BTW, we need your help!
May we ask you to support our proposal so our team can continue its work?
You can do it on Peakd, ecency,

Hive.blog / https://wallet.hive.blog/proposals
or using HiveSigner
https://peakd.com/me/proposals/199

Your support would be very helpful.
Thank you!