Sort:  

Według mnie d.tube spoko opcja ale filmy ładują się wolniej i jest słabsza jakość .

możesz zawsze tam, gdzie jest napisane 480p wejść i wybrać opcję „Source" - Wtedy będziesz mógł obejrzeć w 720p

Na dlive lepiej wrzucać filmy bo tu 25% zabierają z zarobku steem dollar (SBD)

ok od teraz będę na DLive wrzucać :D Ale tu też czasami coś wpadnie.

no niestety są minusy ale itak lepsze to niż SafeTube

Ale na dtube można dostać dużo większa wartość głosu niż na dlive :)

Mam tylko nadzieje, że to co wyrzuciłeś w 5:22, to potem podniosłeś i wyrzuciłeś do śmieci, a nie zostawiłeś w lesie?

Napewno😉

pozazdrościć talentu i tak dużej wartości którą masz za ten post!! jest jakość to i wartość jest. Pozdrawiam

Z całym szcunkiem ale dla mnie tu nic wartościowego nie ma w tym filmie. No ale są gusta i guściki!👊

wartość jest treścią subiektywną, ale postaram się wypisać rzeczy wartościowe w tym video moim zdaniem:

0:02 - ładne intro
00:30-00:45 - omówienie jednej z możliwych strategii, w jaki sposób ściągać publiczność z YouTubea na DTube
01:45 - pokaż możliwość multitaskingu: jazda beztrzymanki na rowerze, kręcenie vloga, mówienie do kamery

fanem pirotechniki nie jestem, więc kolejne minuty nie dla mnie

No ale są gusta i guściki!👊

dokładnie ;)

W jakich ty formatach wstawiasz filmy, że na source nie można oglądać?

Roles spoko filmik . jak by co to ja MB z yt