Nadepnąłem na ucho Hivewatchersom - ku przestrodze

in #polish2 years ago (edited)

Cześć,

image.png
https://hivewatchers.com/

Po ponad 4 latach nienagannej postawy. Nadępnąłem na ucho Hivewatchersom. Oczywiście nieświadomie, choć nieznajomość prawa szkodzi.

Przez te 4 lata samemu wytropiłem kilka plagiatów i downovotowałem takowe treści. Hivewatchers ostrzegli mnie przed powielaniem treści w innym języku.

Otóż zamieściłem jeden post w języku polskim - https://hive.blog/engrave/@rolsonpatison/10-powodow-dla-ktorych-trzeba-zagrac-w-runescape-oldschool

i drugi po angielsku - https://hive.blog/hive-140217/@rolsonpatison/11-reasons-why-you-need-to-play-runescape-oldschool

Zrobiłem tak, gdyż treść po polsku dodałem przez dblog - https://popkultura.dblog.org/. To polski blog i nie chciałem tam mieszać języków. Jednocześnie wiem, że treści anglojęzyczne w społeczności hivegaming dobrze się czasem klikają.

Nie wiedziałem, że jest to nielegalne i wspomaniałem o tym wszystkim na discordzie Hivewatchers. Nadal jednak nie uzyskałem odpowiedzi, czy trafię na czarną listę, czy nie. Ubolewam na tym, że będę musiał pisać po polsku i angielsku w jednym poście, co słabo wygląda na blogu, ale też rozumiem, że może być to odebrane, jako próby podwojenia głosów. Z drugiej strony mój występek nie jest chyba dużo lżejszy niż plagiatowanie treści. Ja tylko sam się skopiowałem :)

Będę więc trzymać się takowych zasad i ostrzegam innych.

Sort:  

Mi się osobiście bardzo podoba, że jako społeczność wokół #polish dalej sie trzymamy pewnych zasad, choć zluzowaliśmy. MK prowadził swoje wojny a potem stąd uciekł, bo się okazało, że inni równie silni też mogą prowadzić wojny.
Co do tekstów i problemu z jakim się spotkałes, swego czasu była o tym na #polish dyskusja i z tego co pamiętam większość uznał, że akceptuje tłumaczenia na polski jako osobny post. Natomiast inne społeczności mają swoje w tym zakresie reguły.
Co do Hivewatchers to uważam, że trzeba tworzyć dalej tak, żeby się przebić.

MK prowadził swoje wojny, a potem stąd uciekł.

Naprawdę sądzisz, że w tym tkwi, odpowiedz? Z postów prawie zero a z kuratorki miał więcej niż całe polish. Mylisz się i to grubo, pewnie dlatego technicy odchodzą? Omijając garstkę ludzi, to pozostało typowe lewactwo sztywno broniące swoich poglądów. Polish już dawno padło...

Wystarczy prześledzić delegatów starych i nowych, kto sobie uzurpuje prawo. Obawiam się, że prawdziwa niespodzianka nadejdzie dla tych, co wspierają skorumpowaną otoczkę. Jak się z kontem coś stanie, to tylko będzie potwierdzenie. Wiadomość się ukarze wielu....

Czemu lewactwo? Nie widzę za wiele politycznych postów na polish, a już tym bardziej tych lewicowych.

W sumie niewiele mam do dodania @jocieprosza wyczerpał temat. Jako społeczność nie pamiętam, żeby ktoś miał wewnątrz społeczności problem z tłumaczeniem postu. Uznajemy, to za nową pracę. Niestety nie jest to nasz kawałek podłogi, tylko wspólna pula. Zawsze ktoś z zewnątrz może postanowić nas moderować. Póki co nie ma innych objawów, żebyś wpadł na czarną listę ;)

Jak ktoś napisze posta po polsku, angielsku, hiszpańsku i chińsku to chyba dostanie głosy od różnych osób? Jak ktoś z Wenezueli przeczyta tekst w ESP to chyba nie da drugi raz upvote przy takim samym tekście po PL? Czy to jest "kradzież puli nagród"? Hmmm

oczywiście że to jest kradzież puli nagród... przecież jak tokeny dostaniesz ty to zabraknie ich np dla gtg the marky mark logic i innych bardzo potrzebujących którzy piszą tak wybitne treści na 400- 500 słów że jedno słowo w ich postach potrafi być warte od 25 do nawet 50 centów. Stary oni pewnie nawet ze sobą nie rozmawiają tylko piszą bo to szkoda używać ust jak litery tyle są warte ;)

A przecież nie po to inni userzy wpłacają i inwestują tu swoja kasę lub też każdy jedne zarobiony token wtłaczają w HP żeby potem samemu decydować o tym co wspierają bez pomocy "zewnętrznego moderatora":P zdurniałeś ? żeby tak bez "nadzoru ludzie decydowali o czymś? Czego nie rozumiesz ? :D

Oj tam, oj tam. Nie czepiaj się. Zdjęcia + 4 słowa to dobry kontent. Nie wiedziałeś, że obraz mówi więcej niż 1000 słów?

W zasadzie ten paragaf pt. kradzież puli nagród jest bez sensu. Czy przypadkiem jak ktoś ma HP to nie ma prawa decydować o swoim przydziale z tej puli? Otóż nie, bo na zdecentralizowanej platformie są "moderatorzy nagród". :-O

Czy przypadkiem jak ktoś ma HP to nie ma prawa decydować o swoim przydziale z tej puli?

ciii ty nic po prostu nie rozumiesz to wszystko nie jest tak i chętni na pewno wszystko ci wytłumaczą jakim jesteś kretynem że dobrze to zrozumiałeś ;) a już na pewno nie ma nic wspólnego z manipulacjami wartości na giełdach oraz wokół tokenu HBD przez wieloryby;)

!ENGAGE 100

There has already been too much ENGAGE today.

!ENGAGE 100

There has already been too much ENGAGE today.