You are viewing a single comment's thread from:

RE: Przemyślenia o marketingu HIVE'a + KONKURS 2HIVE

in #polish3 years ago

moim zdaniem, kluczowe pytania brzmią:
w jaki sposób WY się dowiedzieliście o platformie? (może trzeba obrać tę samą drogę)
i co Was tu zatrzymało na dłużej? czemu jeszcze tu jesteście? 😀

z drugiej strony..
hmmm.. przewinął się już tutaj cały kalejdoskop kont:
osób wartościowych bardziej lub mniej, spamerów i wszelakich ufoludków..
jednym szło tak sobie, drugim całkiem spoko, a mimo to - odeszli.

mam trochę słabą motywacje do zabiegania o jaśniepaństwa i kuszenia ich bógwieczym.
chcieli odejść - odeszli.

a zostaliśmy my - bez upraszania, popychania, zachęcania i namawiania.
pomimo dram, spadku kursu itd..
nadal piszecie, komentujecie, wspieracie, jesteście.
i tylko na takich użytkownikach - w dłuższej perspektywie - powinno nam zależeć 💚.
wiec CO jeszcze Was tu trzyma? przekora? 😛 ciekawość?
gdzie znaleźć takich jak WY?

sorki za sianie defetyzmu, chyba mam dziś czarny humor i trochę odbiegłam od tematu..

oczywiście:
platforma jest mało znana i warto, aby cały świat się o niej dowiedział, aby zdobyć kolejnych, potencjalnych WAS :D
(baner na księżycu byłby ok)

Sort:  

Jak w 2017 zobaczyłem krypto-światło to przez 2miesiące prawie nie wychodziłem z domu, no chyba, że do pracy i chciałem wiedzieć wszystko o kryptowalutach, skanowałem więc projekt po projekcie na CMC, trafiłem na S***it, wydawał mi się bardzo trudny z początku, ale zrozumiałem potencjał jaki tu drzemie, wpasowało się to w moje wcześniejsze poszukiwania intelektualne dotyczące rozwiązań dla lepszego świata no i się zmotywowałem :)

Chyba mało jest takich wariatów, a też HIVE jest czymś więcej niż parę lat temu był ST*EM

Czemu zostałem na dłużej? Nieustannie widzę ten potencjał i jestem przekonany, że jest to rozwiązanie wielu bolączek scentralizowanego świata.