You are viewing a single comment's thread from:

RE: Oszukana przez olx

in #polish4 months ago

Najmocniej chroni chyba allegro, ale ich nie polecam bo to okropny monopolista stosujący nieuczciwe praktyki wobec sprzedawców.

My np mamy u siebie wykupione ubezpieczenie z trustedshop gdzie kupujący zawiera "umowę" z trusted że w razie problemów z zamówieniem mogą od nich dostać zwrot. Na ile mi wiadomo nigdy nie było wypróbowane przez naszych klientów więc nie wiem czy działa dobrze w praktyce. Ogólnie polecam na ile to możliwe kupować poza dużymi platformami sprzedażowymi ale zwracać uwagę na opinie na to czy mają właśnie coś jak trustedshop.

No a tak poza tym trzeba powiedzieć że kurierzy naprawdę potrafią zniszczyć najlepiej zapakowaną paczkę. Nie wiem co oni robią z tymi paczkami...

Sort:  

Masz rację, Allegro jest ok.
Kupiłam lampę i jej nie otrzymałam. Sprawa rozwiązana przez Policję, oddali pieniądze.
Vintage nie chciało uznać mi reklamacji, postraszyłam ich, że opiszę sprawę w mediach społcznościowych i na Hive Blog i zaraz przelali pieniądze😉