You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dzień dobry! Chcę poznać HIVE :)

in #polish2 years ago

Jeśli chodzi o porady, technikalnia itp polecam swój post z linkami do wielu postów wielu autorów ;): https://peakd.com/hive-199021/@hive-199021/sarmacja-post-organizacyjny

do publikacji polecam peakd.com

Polecam również jeśli masz steemy albo spieniężyć i kupić hive żeby zwiększyć HP, albo wynająć swój SP do np tipu żeby mieć stały dochód, który można przez giełdę zamieniać na HP :>

Sort:  

Super! Dzięki za link, dziś lub jutro wezmę się za lekturę.
A jakie są wg Ciebie zalety publikowania przez peakd.com?

Gdy po około 2 latach tydzień temu zalogowałem się na Hive znalazłem, ku mojemu zdziwieniu, ale i sporej uciesze, ponad 300 tokenów Hive, które w tej radości od razu przelałem na giełdę i spieniężyłem. Teraz już widzę, że to był błąd, bo mogłem jednak zwiększyć HP, bo już widzę ograniczenia - limity w publikowaniu. Postaram się zatem nagrody ładować w Hive Power, żeby poczuć większą swobodę.

Co do korzystania z tipu i innych tego typu narzędzi - posiadasz może jakiś link, gdzie znajdę więcej informacji na ten temat?

Nie mam, ale to proste. tyle ze ja bym polecał jednak zainwestowac steemy w HP :P

Peaked jest moim zdaniem po prostu najprzyjemniejszym interfejsem, ma sporo wydaje mi się udogodnień, jest bardziej intuicyjne. Ale może to kwestia przyzwyczajenia.