Nie lubię tego, bo... # Wielki Konkurs Narzekaczy organizowany przez @dyzia.

in #polish6 years ago (edited)

Uwielbiam konkursy, więc mimo urlopu postaram się odpowiedzieć na pytania zadane przez @dyzia.

Chwała Tobie i inny narzekaczom.

1.jpg
pixabay

1. Której postaci z seriali najbardziej nie lubisz i dlaczego?

  • Serial The Walking Dead oglądam już dość długo. Teraz lecą nowe odcinki. W całej tej serii nie cierpię syna Ricka Carla. Mały gówniarz, który pozjadał wszystkie rozumy, chce być szybko osobą dorosła, za bardzo stara się narzucać swoje bajkowe idee w tym okrutnym świecie.

2. Najgorsza pora roku to...? Dlaczego?

  • Najgorszą porą roku dla mnie jest jesień, a to z powodu ogromu liści, które muszę grabić w przedszkolu. Grabie jednego dnia, a następnego chol...a jest ich wiece. Kiedy wreszcie przyjdzie zima? Śnieg uwielbiam, więc odśnieżanie dla mnie to pikuś.

3. Czego nie lubisz w ludziach i dlaczego?

  • Ludzi którzy są fałszywi, nie lubię gdy w rozmowie ze mną świecą oczami, ochy i achy, a za plecami obrabiają du...ę. Wywiózł bym takich na Syberię i niech obrabiają w lesie drewno.

4. Zwierzak, którego nigdy nie chciałbyś / chciałabyś spotkać na swojej drodze to...? Dlaczego?

  • Żmije i węże, boję się ich panicznie. Mogą być niejadowite ale i tak lepiej żeby żadnego w pobliżu nie było. Całe szczęście mieszkam w Polsce gdzie jest ich niewiele.

5. Nie lubię muzyki typu... Dlaczego?

  • Nie lubię muzyki operowej. Nie mogę zrozumieć co oni tam śpiewają. W ogóle do mnie nie dociera i męczy mnie strasznie jak gdzieś leci.

6. W mojej pracy najbardziej irytuje mnie...

  • Ale to już było. Liście choler...e liście. Jest ich tyle, że pracy z grabieniem mam do stycznia. Teren przedszkola mam naprawdę spory i do tego pełno drzew. W tym roku mają wyciąć 12 dużych topoli - oj jaka będzie ulga.

7. W ludziach najbardziej wkurwia mnie...

  • W kur..a mnie w ludziach tak samo jak nie lubię fałszu, ale żeby się za często nie powtarzać to dorzucę jeszcze traktowanie innych z góry. Wszystko wiedzący i najlepsi super dupkowie, którzy myślą, że świat należy tylko do nich i nie zauważają innych normalnych i prostych ludzi.
    Fałszywców wysyłam na Sybir, a tych drugich na pustynię kopać rowy melioracyjne.

8. Najbardziej irytujący film to.. Dlaczego?

  • Latające rekiny. Kto to w ogóle wymyślił. Rekinado - ja pierd....e jaka bzdura. Szlag mnie po prostu trafia jak widzę, że pojawiła się następną część.

9. Najgorsza gra to.. Dlaczego?

  • Najgorszą grą jest WOT. Gram w nią od kilku lat i nie mogę przestać. Wciągła mnie totalnie, a grający w nią gimbusy doprowadzają mnie do szaleństwa. Wystarczy kilku takich w drużynie i bitwa jest pozamiatana.

10. Nigdy nie zjem... Bo?

  • Nigdy nie zjem i nie będę nawet próbował CZARNINY, bo to jest cholercia na krwi, kaszankę zjem, ale zupa na krwi wzbudza we mnie obrzydzenie i na samą myśl mam odruchy wymiotne.

11. Najgorsza knajpa to..? Dlaczego?
Najgorsza knajpa to droga knajpa. Nie stać mnie aby napić się w niej kawy za 200 zł. czy zjeść średni obiad za 500 złotych. Jako rencista to takiej knajpy na pewno nie zawitam.

12. Na urlopie najbardziej denerwuje..? Dlaczego?

  • Ogrom ludzi którzy są tam gdzie i ja. Czy nie mogą sobie wybrać innego miejsca czy przyjechać w inny terminie. No naprawdę wszystkich pogięło - śledzą mnie czy co?

13. Moja cecha, która najbardziej mnie denerwuje to..? Dlaczego?

  • Wiara, wiara w ludzi. Z nikim nie jestem pokłócony. Wierzę naiwnie, że ludzie są dobrzy.
    Dobrzy - to już przegięcie, ale wierzę i to mnie boli.

14. Najbardziej irytujący celebryta to..? Dlaczego?

  • Szpak. Chole...a nie lubię go i nie wiem dlaczego. Musiał mi podpaść ale wymazano mi to z pamięci. Nie cierpię gdy śpiewa - chodzi mi o tego piosenkarza nie o szpaka jako szpaka.

15. Ten konkurs jest irytujący, bo..? Dlaczego?

  • Bo pokazał mi, że jednak jestem narzekaczem. To mi się nie podoba i tamto. Nie wiedziałem, że tyle rzeczy mnie denerwuje, a teraz wyszło szydło z worka.
Sort:  

Congratulations @shogunma! You have completed the following achievement on the Steem blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You made more than 3000 upvotes. Your next target is to reach 4000 upvotes.

Click here to view your Board of Honor
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

Do not miss the last post from @steemitboard:

SteemitBoard notifications improved

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Hahaha :D Ale się uśmiałam!
A im dalej z pytaniami tym chyba bardziej wk** byłeś, co? :)

Nie było tak źle :)

Congratulations @shogunma! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

Click here to view your Board

Support SteemitBoard's project! Vote for its witness and get one more award!

Congratulations @shogunma! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!