You are viewing a single comment's thread from:

RE: Było kolorowo… :)

in #polish6 years ago

Właśnie zastanawiałem się dlaczego dużo osób wybiera szary kolor, bo często mogę zobaczyć domki w takim kolorze... U mnie sąsiedzi zrobili sobie paski biało-szare i według mnie wygląda to paskudnie, ale pewnie to kwestia gustu. Mnie ten kolorem osobiście nie pasuje do domów, zwłaszcza w lato.

Sort:  

Pewnie kwestia gustu ale powiem szczerze że na mnie kolory jasne źle dzialaja, ostatnio robiliśmy kolory które straszne biły w oczy, klient nasz pan. Ale np odcienie żółtego sie trafiają też ładne . zawsze można dać jedną ścianę w innym . Do tego trzeba dodać wystój. Wewnątrz dochodzi oświetlenie, meble i tego typu sprawy. Zewnątrz faktycznie dom może wydawać sie ponury.

Hej :) ale mówisz o wnętrzach czy o tynku na zewnątrz budynku? Bo ja szarości planuję wprowadzić tylko do środka.

Na zewnątrz Budynku. Według mnie jest to brzydkie :D