You are viewing a single comment's thread from:

RE: “Dawanie otwiera drogę do otrzymywania” - rozwinięcie

in #polish6 years ago (edited)

Tu, w odróżnieniu od Instagramu mamy bardziej dojrzałą publiczność, ukierunkowaną na jakość (mam na myśli umysł). Jak na razie nie widzę tu gwaru związanego z wkopywaniem pala na dziedzińcu, więc dla mojego czuba na głowie wygląda to dobrze. Wręcz wyczuwam atmosferę, że będzie dopieszczany brylantyną. Oby tak dalej a pójdziemy za ciosem.

Sort:  

Następny więc post - będzie o umyśle.

Ah ten millionaire33, znów prowokuje. Najpierw marchewka aby zainteresować wierzchołkiem góry a teraz ładujemy ostrą amunicję. Rozumiem, że znów to ja mam przyjąć na klate? A może jakieś pomysły z podziałem ról? Temat super ważny, ale należy się zastanowić jak uniknąć roli katechety. Zacznę coś dziobać w szkicowniku ale ostrożnie i z wyczuciem a później zobaczymy.

Ostatnim artykułem zawiesił Pan tak wysoko poprzeczkę, że bardzo niezręcznie byłoby mi się tylko ot tak, przeczołgać...
Dziękuję za mistrzowską lekcję :)