You are viewing a single comment's thread from:

RE: Dzień dobry! Chcę poznać HIVE :)

in #polish2 years ago (edited)

o rany o rany o ranyyyyyyyyyyy!!!
Jak się cieszę, że Cię widzę!

❤️💚🌻🌼❤️💚🌻🌼❤️💚🌻🌼❤️💚🌻🌼❤️💚🌻🌼❤️💚🌻🌼❤️💚🌻🌼

Z takich technicznych spraw, to wiem że @jocieprosza pisał przydatne posty i ogólnie to osoba chętna do pomocy. W technikaliach jestem kiepska, ogólnie działamy tutaj podobnie jak na steem. Nie mamy żadnego pana kierownika w sensie pilnowania porządku ;)

Pisanie postów w ramach społeczności może pomóc Ci trafić do czytelników skupionych wokół określonego tematu, jest też szansa że zauważy Cię większy kurator. Ale wydaje mi się że działa to głównie w anglojęzycznych społecznościach, w polskiej najbardziej aktywny to pl-travelfeed, którym opiekuje się @lesiopm (aka @browery) i @rozku. To tak na początek.

Ale fajnie :)

PS:
Nie uwierzysz, ale całkiem niedawno pomyślałam o Tobie w związku z refleksją, że dawno już nie pisałam niczego o filmach. Przypomniało mi się, że opiekowałeś się tagiem i jakoś tak nakręcałeś tę tematykę :)

Sort:  

:D Nawet nie wiesz ile radochy mam z Twojego komentarza :) Może po części przywołałaś mnie swoimi myślami :D Jestem jak filmowy dżin - ilekroć ktoś pomyśli o pisaniu o filmach czy serialach, pojawiam się ja ;)
Dzięki za podesłane informacje!
Przejrzę zatem posty @jacieprosza, poszedł follow :) Dobrze wiedzieć, że i @rozku wciąż działa :)