Ruda na zielonym.

in #polish5 years ago

W niedzielę wykazałam się absolutnym brakiem oryginalności i poszłam na spacer. Wiecie - wybory, ładna pogoda, bla bla bla. Tłumy po prostu, czuć było tę potworną frekwencję. Dosłownie.

Ze szkolnego korytarza wyrwałam się do lasku, gdzie spotkałam rudą. Prawdopodobnie tę samą, na którą notorycznie wpadałam podczas zeszłojesiennych mini-wędrówek. Wiem nawet, w którym drzewie mieszka. Taka wiedza się przydaje. W sytuacjach konfliktowych, gdy już nie wiadomo jakiej groźby użyć, zawsze można zakrzyknąć: Wiem gdzie mieszkasz, ruda małpo!

Cykałam sobie właśnie milionową fotkę bunkra, gdy coś mignęło mi na lewo, pod drzewem. Patrzę - ruda. Ustawiam zooma i próbuję złapać francę. A ta się miota w trawie, kopie, szpera, węszy, śmiga po drzewie i kica.

Cyk.

Cyk.

Cyk.

Noż ustaw się cholero nieruchomo przez chwilę chociaż!

Danger! Danger! Intruz na dziewiątej! Wzmóc czujność!

Zostałam namierzona. Od tej chwili to ona była panią sytuacji.

Cyk.

Cyk.

Aha. Krecik tu był.

Cyk...

O cholera!

Coś mi się przywidziało, wszystko w porządku... wszystko w porządku...

Nie widzę jej, więc ona też mnie nie widzi...

Ha! Mam ją!

A dupę masz :)

I tak się bawiłyśmy kilkanaście minut, gdy wreszcie nadeszła parka z pieskiem i ruda zwiała na dobre. Oderwawszy wzrok od wyświetlacza aparatu miałam przez kilka chwil problem ze złapaniem ostrości. Taaak. Lekarz uprzedzał, że po czterdziestce okulary się z urzędu dostaje.

Potem przyszła inna, tej nie znałam.

Taka bardziej stabilna, zoom w oku nie oszalał. Może to wiewór był, nie uwłaczając.


Na powyborczy poniedziałek klejenie gifów z wiewiórką - jak miód na duszę. Dzięki, ruda!

Wciąż i niezmiennie... peace&love.

@wadera

Sort:  

Ile ja bym dała by zobaczyć Cię podczas tego polowania! ;)
A przedostatnie ujęcie Rudej? Szacun!

Dzięki :) Jedyne dobre zdjęcie w zestawie... ale sama akcja była świetną zabawą :D

Ruda jest super 😀

Bardzo ;) Przypomniał mi się wiewiór z Epoki Lodowcowej - do tej pory nie zdawałam sobie sprawy, że wiewiórki faktycznie się tak zachowują 😄

Ruda śmiga jak szalona :)

Hi @wadera! @lesiopm has nominated you to become a @tipU curator! You can now request 3 @tipU upvotes per day on any content you like. The better curation reward you can get, the more upvotes with higher value you can send. You can nominate new curators as well!

To send the upvote, please comment under the post and at the end of the comment, add: @tipu curate. To nominate someone else you think would make a good @tipU curator, reply to one of their posts or comments with: @tipu nominate. All of this is of course free :)
Check out https://tipu.online/curator?wadera for more information and to see your stats :). Have fun!

Piękne zdjęcia 😁

Dziękuję 😃

oczywiście, Rudą to się każdy zachwyca - wiadomo.

ale już zielonym - to nie ma komu?!?
i to takim ZIELONYM!, i to w październiku?!

I oto jest Ona, strażniczka sprawiedliwości ❤️
Zieleń jest super! Taka soczysta, mięciutka, atłasowa... Idealna pod kocyk i jako tło dla rudej :D

Ruda biega jak szalona! Skacze, gryzie to jest ona!😀

😁😁

Wiewiór brunatny. Mimo wszystko budzi zaufanie. Oby ich jacyś debile z flintami nie odkryły.

Na szczęście, choć to praktycznie osiedlowy park, wiewiórki wydają się być bezpieczne i szczęśliwe. Widuję je czasem, jak śmigają między zaparkowanymi samochodami i po trawnikach pod blokami. Mieszkańcy reagują przyjaźnie, niektórzy siadają na ławeczkach i dokarmiają "Baśki" orzechami. Wystarczy zastukać w ławkę i już zjawia się jakaś chętna na dodatkowe zapasy na zimę :)

O! Normalne wiewiórki, normalni ludzie, przyzwoite ławki, zielone trawniki i do tego samochody. I tak ma być, to mi się podoba. Przyjaźń międzygatunkowa to moja słabość. Wszystkie zwierzaczki są super, w odróżnieniu od części ludzi.

Wiewiórki są zajebiaszcze. Tu próbka umiejętności tego stworzonka:

😊😊

Piękna natura. Świetne kadry aby uchwycić wiewiórkę na zdjęciu to naprawdę trzeba mieć szczęście.

Dziękuję, faktycznie, nie ułatwiała mi zadania ;)