Sens wszystkiego.

in #polish7 years ago

Witam wszystkich!

Wcześniej mi nie poszło więc zacznę od początku.
Nazywam się Zbigniew i mieszkam w UK. Przez ostatnie 10 lat jestem poza najlepszym krajem na świecie czyli Polską. Mieszkałem ponad 3 lata w stolicy Hiszpanii, później kilka miesięcy podrózowałem po Holandii i teraz od około 5 lat żyję w Anglii.

Po kilkunastu latach spędzonych w różnych niezbyt wymagających pracach, stwierdziłem, że jednak nie chcę skończyć w takich miejscach.
W tym czasie olśniło mnie i chyba dowiedziałem się czemu ludzie spędzają całe swoje życie w kiepskich pracach będąc ciągle niezadowoleni. Po prostu nie chce im się uczyć. Może minie kilka lat, a może jeszcze więcej, ale w końcu, ucząc się czegoś, staniemy się w tym specjalistami. Kontynuując naukę jest to tylko kwestia czasu.
Korzystając ze Steemit chciałem się z Wami podzielić tymi przemyśleniami.

Dwa lata temu zacząłem się uczyć na własną rękę . Zacząłem od C++ (programowanie), następnie przeszedłem przez HTML i CSS (strony internetowe). Obecnie mam swoją, samodzielnie zrobioną stronę o filmach, na którą serdecznie zapraszam - http://www.homefilm.pl

Oprócz tego od kilku miesięcy interesuję się kryptowalutami licząc na to, że kiedyś kupię sobie wolność.

Pozdrawiam wszystkich Steemerów :)
png_grass_by_moonglowlilly-d5z1o5t.png

Sort:  

Cześć @zibi1983 wracaj do najlepszego kraju na świecie

Tak wracam. Planowany przyjazd na stałe - Sierpień 2018. Dzięki i pozdrawiam.

Congratulations @zibi1983! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

Award for the number of comments

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!

Część @zibi1983, jeśli na poważnie chcesz się zająć webówką, to naucz się lepiej jakiegoś sensownego frameworku. Ostatnio popularny jest NodeJS i Angular (albo React), można w nich zrobić bardzo fajne rzeczy i nie trzeba robić wszystkiego od zera, a i praca się szybko znajdzie. Ogarnij sobie także Bootstrap, bo bez tego nie ma sensu robić w zasadzie jakiejkolwiek strony.

OK. Dzięki za podpowiedzi. Słyszałem o tych narzędziach, o których piszesz, ale nie sprawdzałem ich jeszcze. Z pewnością to zrobię. Wszystkiego jest bardzo dużo. Jeszcze nigdy nie pracowałem w tym zawodzie, więc nie do końca wiem co jest najważniejsze. Ostatnio zacząłem troche ogarniać github (dalej słabo go rozumiem) i Google Analytics.
W związku z moją stroną dużo również interesuję się optymalizacją i pozycjonowaniem. Jestem na takim etapie, że nie wiadomo w co ręce włożyć, ale powoli do przodu.
Zdrowia życzę :) i ... też nic nie zgrublem ... od lat :)

Wszystkiego na raz się nie nauczysz, musisz zdecydować, czy chcesz prowadzić strony, czy chcesz kodować portale na zamówienie. Jeśli chcesz prowadzić strony, zajmować się nimi itp, to przyda Ci się wszelka wiedza nt optymalizacji, SEO itp, ale jeśli chcesz po prostu iść gdzieś do pracy jako programista Node'a, to wystarczy tylko być świadomym o czymś takim. W internecie jest mnóstwo tutoriali uczących Node'a, Angulara, Reacta itp. Dzięki temu będziesz mógł zrobić nie tylko stronę wyświetlającą tekst, ale także mającą jakąś logikę pod sobą, czyli webowe narzędzie do czegoś. Ja w ramach nauki porobiłem sobie różne narzędzia do wykopu - masowe pobieranie zdjęć z tagu, planowanie wpisu na konkretną godzinę, śledzenie ilości plusów i rysowanie wykresów, boty do odpowiadania przy nieprawidłowym tagowaniu etc. Najlepiej uczyć się robiąc konkretne rzeczy, z których się będzie później korzystać ;) Git jako narzędzie do kontroli wersji jest konieczne w każdej pracy związanej z IT, więc warto go poznać (polecam narzędzie SourceTree).

Spoko. Jeszcze raz dzięki za podpowiedzi. Posprawdzam to wszystko co napisałeś jak tylko będę miał troche czasu. Pozdro600 :)

skoro o tym mowa to czy polecilbys nodejs do gry przegladarkwej? zrobilem jedna na bazie laravel i phaser, druga zaczynam robic w cakephp. Czy nodejs nie wymaga innego hostingu niz powszechnie oferowane?

Witaj trzeba się rozwijać i iść do przodu. Powodzenia z powrotem, do kraju

Dzięki. Również życzę powodzenia.

Cześć, powodzenia :)

Witam i również życzę powodzenia :)

Congratulations @zibi1983! You have completed some achievement on Steemit and have been rewarded with new badge(s) :

You got your First payout

Click on any badge to view your own Board of Honor on SteemitBoard.
For more information about SteemitBoard, click here

If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

By upvoting this notification, you can help all Steemit users. Learn how here!