Капетан брода

O, море сурово!
О, море плаво!
О, моја чворновата морнарска главо!
Много ме пута ветар шљапио,
много сам горких бура искапио,
али бар сам се и сунца напио!

Picture 304 stimit.jpg

Сад и сам схватам како се хоће,
како се жели,
како се може
и у самоћу и ван самоће:
даље од своје тесне коже.

Сад и сам умем да се пружим,
да себе учиним за осмех дужем,
да себе учиним за памет дужим,
да срце своје ван себе држим.

Срце се нема да се има,
срце се има да га даш свима.

Мика Антић „Друга страна ветра“

Picture 303 stimit.jpg

Ове фотографије сам начинила када смо обилазили грчке плаже којима се углавном може прићи с мора. Одабир брода је био лак - овај капетан ми је уливао поверење. Има поглед и држање уметника. Стихови Мике Антића као да описују баш њега.

DSCN0038.JPG

Sort:  

Predivno plavo more, atraktivni brod, kapetan koji uliva poverenje i divni Mikini stihovi, jednom recju sjajno.

World of Photography Beta V1.0
>Learn more here<

Thank you for participating in #portraitphotography

You have earned 5.45 XP for sharing your photo!

Daily Stats
Daily photos: 1/2
Daily comments: 0/5
Multiplier: 1.09
Server time: 16:17:51
Account Level: 1
Total XP: 145.70/200.00
Total Photos: 26
Total comments: 6
Total contest wins: 0
And have also received a 0.10 percent upvote.

Follow: @photocontests
Join the Discord channel: click!
Play and win SBD: @fairlotto
Daily Steem Statistics: @dailysteemreport
Learn how to program Steem-Python applications: @steempytutorials
Developed and sponsored by: @juliank

Сјајно, @mari.ana, како си лепо сложила Микину поезију и фотографије с мора :)

Како је наш Мика Антић надахнуто писао о мору и морнарима! Тада смо имали море, можда зато! Сад је остала жал за морским дубинама и НАШИМ морем. Свашта смо у деценијама иза нас изгубили, па ето и оно нам је отишло.

Pozdrav @mari.ana! :)
Dobili ste glas od zajednice Team Serbia koja je formirana radi podrške našim autorima.
Za više informacija o našem radu i radi druženja sa ostalim članovima, posetite nas na našem discord serveru https://discord.gg/8ynKhMd

Hvala na pozivu, rado sam se prijavila, ali i odmah pogrešila. Umesto mari.ana napisala sam mari. Kako mogu to da ispravim?

Poslali DM na Discordu :-)