Very positive energy video

in #positive-energy6 years ago (edited)


Užasne energetické video jednat ta hudba uklidňuje ale i samotné video a v kombinaci hudby a samotného videa užasna pozitivní uklidňující síla :) Nemůžu zveřejnit kdo vytvořil video protože jsme to nenašel škoda.
Prosím všechny kdo by našel zdroj videa nebo našel toho video vytvořil napište do komentáře o koho se jedna budu moc vděčny děkují moc.
Zdroj video by: https://www.youtube.com/channel/UCiGn7_T__FG21MpLfa7FjIg


▶️ DTube
▶️ IPFS
Sort:  

Vím, že budu nyní označen za divného člověka, ale svou reakci si nemohu odpustit.

Tento Tvůj příspěvek se dá totiž tlumočit také takto:

[vložené video]

Nazdar lidi!
Splašil jsem video, které se mi líbí a které by mi mohlo vydělat. Říkám si, že je dostatečně emotivní na to, aby mu dost z vás dalo hlas. Ti, kteří neumí česky, si dokonce klidně mohou myslet, že jde o mé vlastní video (více hlasů od těch, kteří oceňují autorskou uměleckou tvorbu se přeci vždycky hodí).
Hahá, teď jsem převezl všechny, kteří se obtěžují něco tvořit! Pro získání rychlých prachů mi stačí dva a dvacet vlastních slov a jeden smajlík. Vydělávat na kradeném videu je přeci mnohem jednodušší a mnohem více cool.
Ale co kdyby přeci jen někdo poznal, že nejde o mé vlastní video? Mám to! Stačí sepsat pár dalších srdceryvných slov, ve kterých jim nakukám, jak zrovna nemohu najít skutečného autora videa, abych sem hodil alespoň odkaz na jeho stránky. Tímhle je lehce uchlácholím. Ono jim totiž nedojde, že uvedení zdroje je sice základní slušnost, ale ne vždy uvedení zdroje řeší problém plagiátorství. Kradené video vs. dva a dvacet vlastních slov (mezi slova počítám samozřejmě i spojky) - co je tedy skutečným obsahem příspěvku, na kterém se snažím vydělat?

Zda si z tohoto něco vezmeš nebo ne, nechávám na Tobě. Ale jednou už jsme si o tvorbě na Steemit psali, myslel jsem tedy, že jsi jeho myšlenku pochopil. Doufám, že toto byl jen ojedinělý zkrat. Nebo se mýlím?

Prosím všechny kdo by našel zdroj videa nebo našel toho video vytvořil napište do komentáře o koho se jedna budu moc vděčny děkují moc.

Přeložíš mi to prosím? Ten článek má 2 věty a ani nejseš schopnej je napsat pořádně... Měl by ses "rozvíjet" v češtině.

:D Myslím, že je to napsáno v pořádku. Když vezmu v potaz to, že jsem to psal rychle, protože nebyl čas. Rozumět se tomu dá každý to pochopí. :D Myslím, že máš problém ty ne já tak bohužel za to už nemůžu. :D

Jestli nemáš čas napsat něco pořádně, tak tady nemáš co dělat. Stačilo by, kdyby sis ty články po sobě aspoň přečetl. Jestli ti přijdou v pořádku, tak je v tobě nejspíš něco špatně. I ti cizinci, co tady občas píší česky, jsou na tom líp jak ty. Resp. jim se občasné přešlapy dají odpustit, protože to není jejich mateřština.

A ne, neřeším gramatiku. Řeším větnou skladbu, absolutní absenci čárek a lenost si po sobě cokoliv přečíst.

Být tebou, tak se nad sebou zamyslím. Ostatní sice mlčí, ale už na složení upvotů je vidět, že něco děláš špatně (koukám, že tentokrát jsi zapomněl na @osobni-rozvoj). Svým projevem okrádáš a znemožňuješ jen sám sebe ;)

Přeloženo z osobnirozvojštiny do češtiny:

Prosím všechny, co najdou zdroj nebo autora videa, aby mi ho napsali do komentáře. Budu za to moc vděčný. Děkuji moc.

Pac a pusu

Jestli si myslíš, že to je v pořádku, tak by mě zajímalo tvoje dosažené vzdělání. Každopádně jestli nemáš čas napsat ani těch 5 slov pořádně, tak to nedělej.
PS: děkuji za flag tvým druhým accountem ;)

Druhy acc? jasně to byl kámoš a divím se že tu nemáš vice disliku :D klidně já ti dma like pro tvoje ego :)

"dma lajk pro tvoje ego"?

Navíc tvá gramatika u českých článku nic moc tak máš co říkat zrovna ty :)

Najdi mi 2 chyby. Ne že tam nejsou, jen chci abys mi je našel :)

nemam čas na takové mamlase jako ty měj se :)

Tak už to mam tady je odkaz:
https://www.youtube.com/channel/UCiGn7_T__FG21MpLfa7FjIg mam i hudbu kdyby někdo chtěl :)