You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sevgili Günlük #30 | Jane Maryam

in #proofofbrain2 years ago

Yazını okudum. Şarkıyı da dinledim. Hani insanların hiç karşılaşmadıkları ya da bilmedikleri bir dünyası vardır ya. Onu gördüklerinde ve duyduklarında yaşamlarına onu da ekleyerek duygularına ve ruhlarına yeni bir renk kazandırırlar. Bu yazı bana onu hissettirdi. Jana Maryam müziği, kalimba ile çalınabilen ruha iyi gelen bu farsça müzik sesinden etkilendim. Ayrıca Trt 2 Hayati İnanç programında ağızdan çıkan her cümleyi yazma fikri. Evet bu bana TRT2 de çocuklara resim yapmayı öğreten Bob Ross'u hatırlattı. Resim Sevinci programını o kadar güzel anlatırdı ki gözümü ekrandan alamazdım. Belki senin gibi yazamadım ama aklıma kaydederdim.

" Güzel bir resim yapmak için fırçanızı hazırladınız mı"
" Şimdi güzel bir resim yapabilmek için kullanacağım renkleri ekrandan akıtacağım"

Ne güzel anlatırdı:))
Yazıyı kendi dilinizden çok güzel açıklamışsınız. Ruhunuz ve Duygularınızla da süslemişsiniz . Çok Beğendim:)) Ellerinize Sağlık ...

Sort:  

Hani insanların hiç karşılaşmadıkları ya da bilmedikleri bir dünyası vardır ya. Onu gördüklerinde ve duyduklarında yaşamlarına onu da ekleyerek duygularına ve ruhlarına yeni bir renk kazandırırlar. Bu yazı bana onu hissettirdi.

bu sözlerin ve diğer yazdıkların da bana çok iyi geldi, kendimi iyi hissettirdi..
çok teşekkür ediyorum; okuduğun, dinlediğin ve düşüncelerini paylaştığın için 🌼

Bob Ross'u hatırlattı. Resim Sevinci programını o kadar güzel anlatırdı ki gözümü ekrandan alamazdım.

onu ekranda az da olsa izleyenlerden biri olduğum için kendimi şanslı sayardım, aynı düşünceleri paylaşan birisinin de bunu dile getirmesi çok güzel.
onun mavi ve beyaz rengini kullanmasını, aralara eflatun bulutlar serpiştirmesini ve en son da ağaçlar, çalı çırpılar çizmesi dün gibi aklımda🎈