You are viewing a single comment's thread from:

RE: Sevgili Günlük #31 | Hayaller ve Hayatlar ☘

in #proofofbrain2 years ago

Ben sana küsüm. Hem de çok çok küsüm

aa :/
ne yaptım ya da yapmadım acaba :(

İyi ki böye bir ninni var. Sayesinde aylar sonra senden haber alabildik.

aylarca kapkaranlık discord sayfanla dertleştikten sonra onun başını daha fazla ağrıtmamak için uğramaz olmuştum.

sen de yoktun, ne haber verebildim ne haber alabildim denilen şey oldu galiba.

umarım telafisi zor bir şey olmamıştır küsme 😐😕🙁☹

Sort:  

3 aydır hiç "buradalarda damla diye biri vardı, sürekli bana mention atıp sağa sola çağırıyordu, yorum atmıyor, yazı yazmayı da bıraktı, hayırdır acaba ne oldu da bir sorayım" dediğin oldu mu Su? Olmadı. Ama hiç tanımadığım insanlar yorum atıp sordular ve nedenini öğrendiler. Ya da Nevşehir'de tatildeyken kıytırıktan da olsa bir yorum atıp ben şu anda tatildeyim sen nerdesin de sesin çıkmıyor dedin mi? O da yok. Aslında küsmem gerekmiyor neden küseyim. Sadece hayali okuyucu olduğumu anladm bu dönemde. Hive'da nick değiştirme seçeneği olsaydı keşke 🙁

canımm ne yazık ki geç öğrendim..
Allah rahmet eylesin teyzene, çok üzgünüm 😥
söylediklerinde haklısın :( keşke görseydim, yanında olup acını bir nebze de olsa paylaşabilseydim, hafifletmezdi belki ama..
ne desem boş şimdi..
bazen kelimeler yetersiz ve kocaman sessizlik..
affet :(

Aslında küsmem gerekmiyor neden küseyim. Sadece hayali okuyucu olduğumu anladm bu dönemde. Hive'da nick değiştirme seçeneği olsaydı keşke 🙁

insan sevdiğine, umduğuna sitem edermiş.. küssen hakkındır ama yine de sen küsme :(
o zaman burasının pek bi anlamı kalmayacak nick değiştirmek de kurtarmayacak gibi. ☹

insan sana küsmeye de kıyamıyor

klasik ikizler burcusun işte. herhalde sıkıldın ondan arayıp sormadın.

ruen'le kulaklarını çınlattık kanalda

insan sana küsmeye de kıyamıyor

🙄😞😪

Bu ne anlama geliyor?

kötü bir anlamı yok sadece hissettiğim üzgünlük hâlini yansıtıyor emojiler

sen nasılsın iyi misin 🌼

bu cümle kötü bir anlama geliyorsa ve bundan dolayı üzüldüysen özür dilerim

söylemek istediğim sen iyi bir insansın. geçmişten bugüne yaptığın tüm iyilikler, tüm güzellikler gözardı edilip sırf bana yorum atmadın diye sana küsme hakkım yok. zaten insan senin gibi güzel kalpli birini nasıl kırar nasıl üzer bilmiyorum.

beni unutup önemsememiş olman gerçekten hiç önemli değil. böyle bir şey yapmak zorunda değildin. hiçbir zaman değilsin. lütfen üzülme bu yüzden. ben de çok iyi değilim şu anda. ama en çok neden sana söyleyip de üzdüm diye kendime kızıyorum. zaten çok önemsenecek biri olsam her şey daha farklı olurdu. demek ki ben de bu davranışı hakediyormuşum.