Sort:  

tesadüfün böylesi :)
ben de bu filme 3 gün önce bir tv kanalında denk geldim ama son yarısıydı.
müziğini dinlemiş ve o beğenenler kervanına ben de katılmıştım:)

bir şeylerin başka güzel şeyleri çağrıştırması muhteşem 💕
sevgiler 🌼

Eskiyi, etnik müzikleri seninde begenecegini tahmin etmiştim.😊
Bu arada konuyla alakasız ama kullandığın isimle ilgili bir dip not iletmek isterim 22 oluyorsun bununda çok özel bir anlamı var usta ruhlar öncü yenilikçi,sezgisel olur 🥰 Tevafuk boşuna seçmemişsin bu ismi

eskiyi, etnik müzikleri ve nostaljiyi severim senin de öyle olduğunu biliyordum🤗

22 oluyorsun bunun da çok özel bir anlamı var usta ruhlar öncü yenilikçi,sezgisel olur 🥰

çok güzel bir anlamı varmış bu sayı değerinin☘

eskiyi, etnik müzikleri ve nostaljiyi severim senin de öyle olduğunu biliyordum🤗

😍