Чоколяду не бажаєте?

in #quac4 years ago (edited)

Вітаю своїх читачів!

Так вже історично склалось, що нещодавно в мене було день народження. Загалом, я не є шанувальником будь-яких святкувань, та свій день народження теж ніяк не святкую. Мене навіть навпаки, дратує, що дзвонять родичі та знайомі родичів, та вітають мене, а мені доводиться дякувати за то все...

Але то таке...
Я працюю в невеличкій компанії, де піклуються про своїх працівників, та в честь дня народження мені запропонували обрати подарунковий сертифікат на 500 гривень! Я не дуже полюбляю ходити по всіляким генделикам, де треба сидіти й щось замовляти, тому шукав такий сертифікат, котрий дозволяв би мені просто прийти в магазин, купити собі щось, та швиденько побігти до хати.

Мені пощастило знайти сайт Львівської Майстерні Шоколаду, тому що вони мали саме те, що мені було потрібно — сертифікат на 500 гривень.

Ще вдома я дослідив те, що вони мають. На сайті можна знайти як різноманітні набори цукерок, просто цукерки, котрі можна купувати по одній штуці, так і каву.

Перше, що я собі придбав — це Чоколядову каву. Зветься вона так саме тому, що пахне шоколадом.
Аромат зерен дійсно, нагадує шоколад, але коли я перемолов ці зерна — шоколадний аромат кудись зник, і я міг відчути лише запах звичайної кави.

Смак завареної кави був досить приємним, не дуже гірким та не дуже кислим, загалом він мені дуже сподобався, і я, мабуть, придбаю цю каву ще раз.

Також я придбав набір цукерок Вибране

choco.jpg

Виглядають вони дуууже смачно, і мені найбільше сподобалась цукерка по середині.
Я є великим шанувальником кокосових цукерок, тому також придбав Дзиґу в кокосі.

Вимушений зізнатись, не зважаючи на вишуканість цих цукерок, вони мало чим (окрім ціни) відрізняються від цукерок з інших кондитерських, або магазинів.

Шоколадні цукерки не вразили смаком. Так — шоколад, так — солодкий, але нічого особливого. Щодо Дзиґи в кокосі — я був дуже розчарований, тому що навіть звичайна кокосова стружка з магазину має приємніший аромат, ніж ці цукерки. Їхній запах нагадував мені якусь приправу до м'яса, або щось подібне...

Зрештою, це все одно був цікавий досвід. Купувати ці цукерки знову я не збираюсь, але як подарунок для когось, хто ніколи не був у Львові, вони згодяться.

Бувайте здорові!

Sort:  

Congratulations @chazashleyua! You have completed the following achievement on the Hive blockchain and have been rewarded with new badge(s) :

You published more than 10 posts. Your next target is to reach 20 posts.
You received more than 400 upvotes. Your next target is to reach 500 upvotes.

You can view your badges on your board And compare to others on the Ranking
If you no longer want to receive notifications, reply to this comment with the word STOP

To support your work, I also upvoted your post!

Do not miss the last post from @hivebuzz:

Introducing the HiveBuzz API for applications and websites
Support the HiveBuzz project. Vote for our proposal!