You are viewing a single comment's thread from:

RE: Riposta: "Z dziennika apokaliptycznego" czyli jak daleko sięga głupota ludzka.

in #reakcja4 years ago (edited)

Unikam używania telefonu i nigdy nie przykładam słuchawki do ucha. Internet dociera do mnie po światłowodzie i kablu. Unikam generalnie wykorzystywania tych technologii które poszły w złym kierunku.

Skąd czerpałeś wiedzę bo chyba nie z internetu?

po takim pytaniu to nie wiem czy ma sens z tobą jeszcze rozmawiać. To tak jak byś zapytał a skąd czerpałeś wiedzę.. chyba nie z czytania.

Nie bawiąc się w mesjasza spójrz,że nie masz wpływu na to jak będzie wyglądać świat, nie wyjdziesz na ulice i zaczniesz bić tych co używają 5G, nie będziesz palić masztów bo jaki jest sens. Będziesz dalej żył jak żyjesz i nic się nie zmieni wokół ciebie, a jeśli twoja racja się sprawdzi to będziesz tylko się cieszył. Nic nie da napisanie posta na fejsie, nic nie da ze ziemia jest płaska itp. Problem leży w tym, że ludzie słuchają rządzących wiec musiałbyś stać się partia która wejdzie do rządu a wtedy ludzie przejrzą na oczy, w innym wypadku może być ciężko.

No dobra przyznaję myślałem że jesteś ogłupiony a teraz już rozumię.. ty jesteś zastraszony. Myślisz ze jesteś takim małym nic niewartym pionkiem na szachownicy obok miliona innych pionków i nic nie zmienisz. Powiedz mi naprawdę chcesz sam siebie tak upokarzać? Chcesz z istoty o nieskończonych możliwościach jaką jesteś robić robaka?

Czy zmienię? Oczywiście że zmienię! I ty też byś zmienił gdybyś chciał. Bo to zależy tylko od nas. Czy wyjdę na ulicę? jeśli nie będę miał innego wyjścia? Oczywiście :D A co mam robić? czekać jak świnia na rzeź? nie dziękuję ;P czy będę żył tak jak żyje? nie będę! jak mi ktoś spróbuje postawić to dziadostwo pod domem to rozpętam tej firmie piekło w okolicy i podjudzę wszystkich mieszkańców, jak to nie pomoże to kto wie... na końcu zawsze mogę się wyprowadzić. Ale nie poddam się bez walki a masz ten nie powstanie zgodnie z planem. Ktoś straci pieniążki i to nie będę ja:P pytanie ile pieniążków będzie w stanie stracić żeby nie podnieść cen do takich rozmiarów ze mało kto to kupi ;) takich ludzi jak ja jest pełno na świecie. To ty będziesz czekał na rzeź i żył jak ta owca z obrazka. Pytanie tylko czy tego chcesz? Dla mnie to upokarzające.

Sort:  

Rozumiem, że twoja wiedza opiera się o internet nie o książki naukowe w takim razie moja dyskusja tutaj zakończy się. Dziękuje za dyskusje.

ależ proszę bardzo. Obyś zmądrzał zdała od tych książek "naukowych" napisanych przez pedofili, sprzedajne dzi**ki koncernów i nadętych przemądrzalców co to czytają tylko "książki" naukowe powyższych.. oh! wait :D

Nie wiem nigdy nie zaglądałem danemu autorowi w życiorys, ale jeśli tak mówisz to kto wie może i tak jest hmm
Bez wpadania w obraźliwości proszę jeszcze o jedno tylko odpisz normalnie bez wywijanie się i obracania kota ogonem :) znasz te swoje strony ok spoko fajnie ze ktoś się czymś dzieli, czytasz po polsku czy w innym języku jeśli w innym to znasz autorów wiesz skąd są? Czym się zajmują?

Zabawne jak bardzo ludzie twojego pokroju bronią tego co ich unicestwia a potem piszą że:

Żadne 5G nas nie zabije to nasza głupota nas zabije nasza niewiedza i paranoja przyczynia się do śmierci.

Masz rację wasza głupota nas zabije ;)

Nie odpisałeś na mój komentarz. Nie pisz wymijająco :)
Używanie moich słów w kontekście w którym proszę o autorów skąd czerpiesz wiedzę.
Jeśli będziesz wrogo nastawiony to jak maja ludzie patrzeć na ciebie? Ja z tobą prowadzę zwykły dialog a widzę ze kilka razy wywijasz się od odpowiedzi czemu?

Muszę Cię ostrzec, że @khrom potrafi znaleźć trzecią odpowiedź nawet na pytania zero/jedynkowe. ;-)

Nie odpisałeś na mój komentarz. Nie pisz wymijająco :)

Bo co mi zrobisz? :D oczywiście ze będę pisał bo nie mam zamiaru się wdawać w dyskusję na twoich warunkach :P

Nie chodzi tu przecież o żaden istotny argument chyba że jest nim udowodnienie tego że korzystam z internetu, tak jak 100% środowiska naukowego które popierasz :D. To ma być niby tym twoim dowodem na to że moja wiedza jest jakaś wybrakowana? XD I co będziemy się tak przerzucać jak dzieci? Boisz się prawdy to zrozumiałe. To jest straszne. Wydawało ci się że żyjesz w cywilizowanym 21 wieku a tu boom ktoś ci mówi że poziom barbarzyństwa jest na tym samym poziomie co w książkach z historii a ty jesteś jednym z tych wieśniaków którzy właśnie radośnie krzyczą i winszują na placu gdzie palą wiedźmę... co robisz? Dzień dobry dorotko tam jest dziurka od klucza przez którą zaraz przejdziesz i zostaniesz okrzyknięty foliarzem albo też zostaniesz tym wieśniakiem i będziesz wiódł to swoje jak sam napisałeś nic nie warte ale zwykłe spokojne życie paląc więcej wiedźm. Trudny wybór.