You are viewing a single comment's thread from:

RE: 5G zagrożeniem dla ekosystemu CAŁEJ planety!

in #reakcja4 years ago

Ja mam tylko jedno pytanie do autora tekstu:

Czy przeczytałeś źródła, na które się powołujesz?

Oczekuje odpowiedzi TAK lub NIE, żebym mógł ocenić rzetelność tego publicznego artykułu. Żadna inna mnie nie interesuje.

Sort:  

Z binarnymi robotami nie dyskutuję.

Możesz mnie nie obrażać? W swoim komentarzu nie zawarłem nic co mogłoby wskazywać na moją opinię w temacie, nie dałem też ani + ani - twojemu artykułowi, Pytam ponownie:

Czy przeczytałeś źródła, na które się powołujesz?

Słuchaj no gagatku ja nie bedę tolerować manipulowania mną i brania mnie pod włos. To nie jest temat o mnie i o tym czy chcę się napić herbaty czy nie. Nie życzę sobie formułowania pytań pułapek pod moim adresem więc jak nie masz nic ciekawego do powiedzenia to lepiej zrób to co się robi gdy sie niema nic mądrego do powiedzenia. Do widzenia.

Chciałem wiedzieć czy przeczytałeś źródła, żeby wiedzieć czy twój artykuł ma znamiona rzetelnego. Poczekam na odpowiedź mam czas, może nabierzesz odwagi cywilnej żeby odpowiedzieć jako autor.