Trening MMA

in #sport6 years ago (edited)

Witam wszystkich steemit'owych przyjaciół :)

Dzisiaj postanowiłem wstawić swój trening pod sztuki walki. Robię go dwa razy w tygodniu przez około godzinę.

Polecam każdemu kto interesuje się sztukami walki i szuka treningu pod nie, żeby zwiększyć siłę uderzenia, motorykę czy też prędkość.

Do mojego treningu potrzebowalibyście X-baga wypełnionego wkładami z piachem bądź oryginalnym obciążeniem oraz worka treningowego bokserskiego bądź profilowanego MMA. Ja używam dwóch wkładów do X-baga wypełnionych piaskiem po 6kg oraz profilowanego worka MMA na którym znacznie lepiej się ćwiczy haki czy też uderzenia na korpus.

Taki X-bag możecie kupić np. tutaj:

http://allegro.pl/xbag-bushido-sandbag-kettlebell-fitness-i6830515487.html

Ja dokupiłem worek piasku w Castoramie i wypełniłem dwa wkłady po 6kg korzystając z wagi domowej a możecie również zakupić wkłady wypełnione ołowianymi kulkami i nie musicie jak ja bawić się z piaskiem. Moja opcja jest po prostu o wiele tańsza.

A worek który używam możecie kupić np. tutaj:

http://allegro.pl/worek-treningowy-bokserski-mma-profilowany-freeman-i6923637729.html

Mój trening:

1.Rozgrzewka min. 10min. (Mogą być np aeroby z mel-b 5min. na youtube + 5min. pajacyków, skakanki, itp.)

2.Każde ćwiczenie 30sekund bez żadnej przerwy. 3 obwody

  1. wyrzuty x-bag przed siebie
  2. wykroki z x-bag
  3. wiosłowanie w półzgięciu (jak przy plecach) x-bagiem
  4. biceps stojąc x-bagiem
  5. x-bagiem na motyla pochylona pozycja z przekrokiem na drugą nogę
  6. pompki z przeskokiem na x-bagu
  7. podnoszenie się z pozycji pompki, na ręce na triceps
  8. podnoszenie x-baga do brody
  9. przeskok nad x-bagiem opad do pompki i odrzut nóg
  10. x-bagiem na triceps stojąc nad głową
  11. brzuszki z przełożeniem x-baga

3.Worek 4x4min i przerwa minutowa pomiędzy.

4.Rozciąganie min. 10min.

Oczywiście zdaję sobie sprawę z tego że możecie niektórych ćwiczeń nie wiedzieć jak się wykonuje pytajcie wtedy w komentarzach a postaram się wyjaśnić.

Powodzenia i wytrwałości!!!

Sort:  

Congratulations @kkurcz! You received a personal award!

Happy Birthday! - You are on the Steem blockchain for 1 year!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

Are you a DrugWars early adopter? Benvenuto in famiglia!
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!

Congratulations @kkurcz! You received a personal award!

Happy Steem Birthday! - You are on the Steem blockchain for 2 years!

You can view your badges on your Steem Board and compare to others on the Steem Ranking

Do not miss the last post from @steemitboard:

Downvote challenge - Add up to 3 funny badges to your board
Vote for @Steemitboard as a witness to get one more award and increased upvotes!