You are viewing a single comment's thread from:

RE: Můj deník 14.1.-15.1.2020

in #sportstalk4 years ago

Moc zajímavé o těch očích. Opět jsi mě donutil přemýšlet a zkoušet na sobě věci, co by mě nikdy nenapadly :D Ale s tou procházkou bez brýlí při 5 dioptriích, to ti teda nevím kamaráde :D Já mám cca 4,5 a bez brýlí bych se nejspíš netrefil ani do dveří :D :(

Sort:  

Super :)

Hele já mám šest a normálně po venku chodim! Jako že pravda, že třeba souseda poznám, až když na mě promluví, nebo jdu kolem něj, takže sem občas za exota, ale jinak pohoda :D

Fakt jo? Tak to jsi teda dobrý... Já už v dobách, kdy měl jen něco kolem tří, jsem bez brýlí nedával skoro nic. Nejvíc mi to vadilo při fotbale, bez brýlí bych ale prostě nerozeznal spoluhráče od soupeře, zvlášť při umělém osvětlení v hale... Asi mám navíc ještě šeroslepost :D :/

To je jasný, při fotbale si to nedovedu představit. Stejně jako při řízení. To je sebevražda :) Ale procházka, to je spíš o pohodlí a zvyku. Strašně se mi do toho nechtělo, ale párkrát to člověk zopakuje a zvykne si. Akorát to pak není na reporty na steem, poněvadž člověk toho moc nevyfotí :D

Tak já to teda zkusím :)

Tak za pár tejdnů dej vědět, jestli to vyšlo :)